חדשות טלוויזיה

אירוע חריג: מגיש ערוץ 14 נטש את האולפן באמצע שידור

מגיש ערוץ 14 עודד מנשה, התייצב כמידי בוקר באולפן כדי להגיש את תכניתו היומית. אלא שלאחר מספר דקות מנשה חש צרידות קשה ולא הצליח להמשיך בהגשה

אירוע חריג: מגיש ערוץ 14 נטש את האולפן באמצע שידור
צילום: (צילום: חיים גולדברג/פלאש90)

מגיש ערוץ 14, עודד מנשה, נטש הבוקר את האולפן במהלך תכניתו היומית 'על הבוקר'. מנשה פתח את התכנית כרגיל אך לאחר מספר דקות של שידור ניכר כי הוא סבל מצרידות קשה.

בערוץ 14 ציינו כי ככל שהשידור התקדם מנשה הבחין כי הוא אינו יכול להמשיך בהגשת התכנית, מה שאילץ את ההפקה להזעיק מגישה אחרת במקומו.

במהלך מהיר ותוך כדי שידור, מנשה נטש את כסא המגיש ואת מקומו תפסה שירה קאי כהן, מגישת המבזקים של הערוץ.

בערוץ ציינו כי קאי נכנסה בהצלחה לנעליו הגדולות והמנוסות של מנשה, והובילה את השידור בהצלחה עד לסיומו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

129
63
מימי
16.09.25

אין ולא יהיה ערוץ מעולה ואובייקטיבי כמו ערוץ 14