פעילת המחאות שקמה ברסלר שהשתתפה בקריאות לסרבנות ערב המלחמה קראה הבוקר לתקיפות חיל האוויר ברחבי העיר עזה "מתקפה קנאית וקיצונית".
בציוץ שפרסמה הבוקר ברשת X כתבה: "מתקפה שמקדמת אידיאולוגיה קנאית קיצונית ולא שום צורך ביטחוני. הרג מיותר של חטופים, חיילים וחפים מפשע. דיקטטורת ספרטה מביאה חורבן על עם ומדינת ישראל."
עינב צנגאוקר לשוטרים: "תתרחקו, אני אצית את עצמי"
בימים האחרונים תקפה ברסלר את ההכנות לקראת הרחבת המבצע להשמדת ארגון הטרור חמאס. בין היתר כתבה על הכנות הצבא: "זו לא טעות. זו מדיניות סדורה של חיזוק הקיצוניים והחלשת המתונים בניגוד לצרכי הבטחון הלאומי כדי להבטיח מלחמת נצח."
תגובות
הטרוריסטית הרקובה, מנהיגת השמאל והגיס החמישי מדברת על "אידאולוגיה קנאית וקיצונית" - לא שלה, לא של חמאס, אלא של ישראל הנלחמת על קיומה!!