חדשות

פרופ' בכירה: "מה שאנחנו עושים בעזה זו אלימות"

פרופ' יולי תמיר התעמתה היום עם יהודה שלזינגר ואמרה: "מה שאנחנו עושים היום בעזה, זו אלימות שהעולם כולו רואה אותה"

פעילות צהל חטיבת הנחל בעזה.
פעילות צהל חטיבת הנחל בעזה. | צילום: דו"צ

פרופ' יולי תמיר ומי שכיהנה בעברה כחברת כנסת ושרה מטעם מפלגת העבודה, התייחסה היום (ראשון) ב103fm למלחמה בעזה ואמרה: "יש אלימות יש משני הצדדים קשה וכואבת, מה שאנחנו עושים היום בעזה, זו אלימות שהעולם כולו רואה אותה".

יהודה שלזינגר התעמת איתה ואמר לה: "אנחנו ממגרים את הטרור, זו אלימות משני הצדדים? אפשר להשוות מה שעשו לנו ב-7 באוק' למה שקורה עכשיו? זה מטורף".

גדי איזנקוט באזהרה חמורה: "עצרו את האיוולת הזו!"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
6
שאול
14.09.25

תארו לעצמכם פרופסורית בריטית שהייתה אומרת אותו דבר על ברלין ב-1945. חיש מהר הייתה מוצאת את עצמה בכלא.