פרופ' יולי תמיר ומי שכיהנה בעברה כחברת כנסת ושרה מטעם מפלגת העבודה, התייחסה היום (ראשון) ב103fm למלחמה בעזה ואמרה: "יש אלימות יש משני הצדדים קשה וכואבת, מה שאנחנו עושים היום בעזה, זו אלימות שהעולם כולו רואה אותה".
יהודה שלזינגר התעמת איתה ואמר לה: "אנחנו ממגרים את הטרור, זו אלימות משני הצדדים? אפשר להשוות מה שעשו לנו ב-7 באוק' למה שקורה עכשיו? זה מטורף".
גדי איזנקוט באזהרה חמורה: "עצרו את האיוולת הזו!"
תגובות
תארו לעצמכם פרופסורית בריטית שהייתה אומרת אותו דבר על ברלין ב-1945. חיש מהר הייתה מוצאת את עצמה בכלא.