לאחר שמתחזקת ההערכה במערכת הביטחון כי ניסיון החיסול נגד בכירי חמאס בקטאר לא צלח, עמית סגל מדווח כעת (רביעי) מה הסיבה לכך.
בדבריו כתב סגל כי לפי דיווחים זרים, התקיפה הישראלית על "חדר המו"מ" בקטאר בוצעה לאחר שבכירי חמאס עזבו אותו והלכו להתפלל. עוד דווח שהם השאירו את הטלפונים באותו החדר – וכך גרמו לשירותי המודיעין בישראל להניח שהם עדיין שם.
עוד באותו נושא
דיווח מטריד: בכירי חמאס בקטאר שרדו את המתקפהחדשות סרוגים

תגובות
אז הקדוש ברוך הוא שלהם ניצח את הקדוש ברוך הוא שלנו ? עמית סגל הנבער נזעק לצעוק: מה שחשוב זה התקיפה לא הפגיעה. אדם כל כך עלוב.