חדשות

אחרי תקיפת המגדל: דו"צ באזהרה נוספת לתושבי עזה

אחרי תקיפת מגדל טייבה 2 בעיר עזה, דובר צה"ל בערבית אל"מ אביחי אדרעי הוציא הודעת פינוי נוספת לעיר עזה, וקרא לתושבים לדווח על מחסומים של חמאס

אחרי תקיפת המגדל: דו"צ באזהרה נוספת לתושבי עזה
צילום: צילום: דובר צה"ל

אחרי תקיפת מגדל טייבה 2 בעיר עזה, דובר צה"ל בערבית אל"מ אביחי אדרעי הוציא היום (רביעי) לפני זמן קצר הודעת פינוי נוספת לתושבי עזה, וקרא לתושבים לדווח על מחסומים של חמאס.

ההודעה המלאה: "לכל תושבי העיר עזה ולאלו המתגוררים בכל שכונותיה, מהעיר העתיקה ואלת-תופה במזרח ועד הים במערב, ואשר טרם פינו את האזור". צה"ל נחוש להביס את חמאס ויפעל באזור העיר עזה בעוצמה רבה, כפי שפעל ברחבי הרצועה.

נערכים לתקיפה: צה"ל בהוראת פינוי לבניין נוסף בעיר עזה

"למען ביטחונכם, התפנו מיד דרך ציר ראשיד לכיוון האזור ההומניטרי באל-מאוואסי. שהייה באזור מסוכנת ביותר. לדווח על מחסומים של חמאס או ניסיונות של חבריו למנוע את הפינוי – 0529625830"".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
מיקי
10.09.25

למה הקש אחרי הקש בשנתיים הקרובות? לכו על מאה מאה .. דחיינים