חדשות

כך בנט הגיב לחיסול הדרמטי בקטאר

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הגיב לפני זמן קצר לחיסול צמרת ארגון הטרור חמאס בגוחא בירת קטאר: "כך ייעשה למרצחי חמאס הארורים"

בנט
בנט | צילום: (צילום: אבשלום ששוני / פלאש90)

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הגיב לפני זמן קצר לחיסול צמרת ארגון הטרור חמאס בגוחא בירת קטאר, ופרסם מילות חיזוק על הפעולה הדרמטית.

בנט פרסת את דגל ישראל וכתב: חזק ואמץ! כך ייעשה למרצחי חמאס הארורים שטבחו, שרפו ואנסו את ובנותינו ובנינו".

בנט השתמטות
בנט השתמטות| צילום: (צילום: רפי דלויא)

ראש הממשלה לשעבר, יאיר לפיד, הגיב אף הוא לחיסול ובחר להתעלם במודע מחלקו של הדרג המדיני במבצע.

בציוץ שפרסם בחשבונו ברשת X כתב לפיד: "מברך את חיל האוויר, צה"ל, שב"כ וכל כוחות הביטחון על פעולה יוצאת דופן לסיכול אויבנו", מבלי שהוא מזכיר, כאמור, את הדרג המדיני.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

214
128
אמיר יצחק
09.09.25

בנט ליד ביבי-----------פיאט 500 מעופשת ליד מייבאך

1
רוני
09.09.25

אולי מייבאך גנובה של ראש המאפיה הסיציליאנית.

2
יוכי
09.09.25

חחחחחח תמשיך להתפוצץ. נתניהו, המנהיג הבינלאומי הדגול. שועי עולם מחכים בתור לפוגשו, וגרגירי אבק מכת השמאל חחחחחחחחחח

3
רוי
09.09.25

חתיכת אפס מטומטם !!! אתה לידם זה סימקה 1000. טיפש

4
אלי
09.09.25

תתביישו רק לדבר שטויות תעלול את ביבי ותודה כול בוקר שייש לנו את ביבי שוברא עולם משגיח שהוא ישאר לנצח אמן ביבי מלך ישראל

5
גבי
09.09.25

ובכל זאת עדיף על פיאט 500

6
יפה
09.09.25

אמיר אתה דפוק חולה במחלת הביביזם

7
המושחת לכלא
09.09.25

אפוא מחכים? יש לו צו מעצר בינלאומי. בקרוב גם בישראל.

8
הטורף
10.09.25

הפיאט הזה יחליף את העגלה הזאת בקרוב נתחיל בכך שזב לא ביבי זה שחיסל אלה טייסי חיל האויר הקפלניסטים חיסלו !הוא נכשל ב7 לאוקטובר וכול מה שאחרים יעשו בשבילו לא יכפר על זה!עדיין אשם בטבח וישלם על זה!

9
מנשה יצחקי
10.09.25

אתה עפר לרגליו ופודל של ביבי.

10
גבי
10.09.25

ממש לא. ביב ראש ממשלה כושל. לא מספק ביטחון לאזרחים. לא דואג לרווחת הישראלים. איש כושל.

11
יציק
10.09.25

אתה מול משהו נורמלי, כמו אופניים מול Harley Davison

12
יציק
10.09.25

אמן והוא יפגוש את אלוהים בקרוב מאד

13
עבאס וחבר מרעיו כולל בנט , לפיד וגנץ הם
10.09.25

מוחמד

14
אורן
10.09.25

התגובה הכי מטומטמת שנכתבה עי שמאלני טיפש.

15
אבי פרדץ כץ
10.09.25

חפש מי שי....ע אותך

16
דן קלמן
09.09.25

הלוואי וביבי היה פיאט 500 זו מחמאה עבורו אפס שעמד אתמול בזירת פיגוע והאשים את בית המשפט. אפס בקבלת אחריות שלא רואה עצמו אחראי על כלום . רק הצלחות

17
אורן
09.09.25

לא יעזור לביבי ,אפילו חיסול של פוטין, הוא יזכר בדפי ההסטוריה של העם היהודי, כבוגד, פושע, רמאי שיזרק לפח הזבל של ההסטוריה, לא ישכחו לו את ה7 לאוקטובר!!!

18
קובי
09.09.25

ואתם תזכרו כחולרות שעזרו לאוייב בשעה הכי קשה של מדינת ישראל

19
מ.פ
09.09.25

המרגל הסגול שהרס את המדינה וגרם לאלפי הרוגים ופצועים יגיע לכלא ויהיה שם עד המוות .

20
רבי
09.09.25

קלמן אני אגיד לך משהוא קצר עבור עליך יש לך בעיה רציני במוח אני לא חושב בשנה הבא אתה יכול לשרוד.

21
ישראל
09.09.25

עם כל מה שתגיד עדיין הוא שם את כל הראשי הממשלה שהיו ויהיו פה בכיס הקטן. הוא משחק שחמט מהטובים בעולם בזירה הקשה בעולם

22
ציוני ימני
09.09.25

זבליהו אפילו לא אופניים עם פנצ׳ר בגלגלים, סתם חלאת המין האנושי שדם השביעי באוקטובר על ידיו, לא נשכח לא נסלח!

23
יוסי
09.09.25

יפה אמרת. שכויח😘

24
יוסי
09.09.25

צודק

25
אוילנשפיגל
09.09.25

מיבאך? חחח אולי מוכר מוכר רהיטים נעבעך...

26
חירותניק
09.09.25

סרוגים יה פאקר מד׳ר. ״זבליהו״ זה בסדר? אתם סרוגי כיפת שעטנז. פרוקסי של השמאל.

27
O0o
09.09.25

שועי עולם הולכים סביב כדי לא לדרוך בטעות על הח...א.

28
שמעון חר
09.09.25

אתה תמשיך לשבת בבית לאכול את הלב מדי פעם לצאת להפגנה ערום ולחזור והמנהיג שלנו ימשיך לכתוב את ההיסטוריה

29
תגובה לתגובה
10.09.25

להודות לביבי זה כמו להודות למנהל ועד בית שהעביר כסף במשך שנים למשפחת פשע שחיה בבניין במודע כסף לקניית נשק למרות שהוזהר אין ספור פעמים ע״י אנשי הביטחון שזו תהיה בכייה לדורות. ושנתיים ואחרי שהמשפחת פשע הזאת רצחה ואנסה 2 משפחות בבניין וחטפה עוד משפחה אחרת אז הוא נזכר לשלוח מתנקשים לבני משפחה שגרים בבניין אחר. חבורה של מטומטמים תצביעו לו והוא ימשיך להשתין עליכם מהמקפצה

30
אמיר תצחק
10.09.25

אחש העביר מזוודות דרך קטאר, השני עצר את הכסף. האחד הבליג כשירו וששרפו עם בלונים את הדרום והשני הגיב מהרגע הראשון. עכשיו תגיד מי המייבאך ומי הפיאט??

31
הלוחש לשמאלנים
10.09.25

רק אצל קומץ קטן והזוי סהרורי וחסר זהות הוא יזכר. תתמרמרו בשקט עוד כמה שנים טובות!

32
הטורף
10.09.25

צודק באמת ביבי חתיכת אפס מטומטם!בנט ראש הממשלה הבא!

33
יהונתן.
10.09.25

אבל אתה לא פיאט 500, אתה אפס מיוחד, אפס שעולה על כל האפסים האחרים מעמיתך בשמאל. הוא הצביע על האשמים הישירים ובסך הכל אמר את האמת, אמר את מה שרוב העם יודע רואה. אבל משום מה אתה מתקשה לראות את האמת ואת המציאות כפי שהיא באמת. בנוסף, אתה חדור שנאה תהומית לנתניהו , שנאה שהוא תולדה של שנים רבות של הינדוס התודעה של רוב ערוצי התקשורת בישראל ובראשם ערוצי הטלויזיה 11, 12 , 13. יותר ויותר אנשים מהציבור שלך מתפכחים לאחר שהם מתוודעים לאמת. רוב הסיכויים שגם אתה תתפכח, שתראה את האמת ותבין שהיית כלי בידי בריונים שעושים את הכל לכפות את האג'נדה ההזויה שלהם. אתה גם תבין שתמיד הצד השמאלי היה המיעוט. אתה גם תבין שבראש המחנה השמאל (המחנה שלך) עומדים אנשים שהם למעשה מיעוט קטן ביותר. מיעוט אשר מנסה לכפות את דעתו, רצונו ואמונותיו על הרוב. וכשהם הבינו שהם לא יכולים לעשות זאת, הם פנו לאלימות וכשהם בחרו בדרך של כאוס ואנרכיה הם ראו בך ובשכמותך חיילים/כלי לשימושם במטרה לממש את האג'נדה שלהם על הרוב.

34
יוני. ב
10.09.25

ואתה "הנאור" הוא מי שאמור ללמד אותו מהי אחריות מההא....? הרושם הראשוני הוא שאתה עוד מהונדס תודעה של תקשורת השמאל ערוצים 11, 12, 13 . כל חייך תימרנו אותך והיום כשאתה כבר על אוטומט, אתה שונא כל מה שבצד הימיני . אבל קורה דבר נפלא בעת האחרונה, יותר ויותר אנשים מקרב ציבור אנשי המחנה שלך מתפכחים לאחר שהחלו להבין שתימרנו אותם והינדסו להם את התודעה. תופעת ההתפתחות הולכת צוברת תאוצה ובכל יום עוד ועוד נוטשים את השמאל ואת האג'נדה ההזויה והשקרית. ברור שזה רק עניין של זמן עד שכל הציבור שתומרן, הונדס ועבר שטיפת מוח יתפכח. מבטיח לך שגם לך זה יקרה !!!

35
צדק
10.09.25

אתה חי בסרט. דואי עולם?

36
תגובה לאמיר יצחק
10.09.25

ביבי צדק, מערכת המשפט מביאה עלינו אסונות. לכם בשמאל יש את מי להציע, אולי אחמד טיבי לראשות ממשלה?

37
חיים
10.09.25

תתכונן לעוד 4 שנים למלכותו של האחד והיחד בישראל ראש הממשלה בנימין נתניהו

38
קדילאק
10.09.25

זה היה במילניום שעבר היום הוא עומד על המקפצה ומשתין בקשת על הקפלניסטים

39
חיים פינט
10.09.25

כל היושבים בשייך מוניס אבו כביר הגדה המערבית אלקודס אום ראשראש אשדוד גבולות 48 הם הגנבים גנבו את האדמה שאתה וחברים שלך יושבים עליה והחמור עוד שולח חיילים לכבוש את עזה ועכשיו מפציצים את קטר

40
רון
10.09.25

אתה ורוי תתכוננו לעוד 4 שנים

41
דבי
10.09.25

בדפי ההסטוריה של מי?? של השמאל?? לא נורא. הסטוריית השמאל ראוי שתימחק לפני שתיכתב

42
חזי פינחס
10.09.25

דן השינאה מעוורת ועושה את האדם חולה בנפשו השינאה שלך עושה לך רע רע רע כמו העורבים

43
יהו וה
10.09.25

נתניהו יש"ו גונב את הקופה הציבורית, משחית כל חלקה טובה, גורם לסבל כלכלי לרוב המצביעים שלו. קשור להרבה שחיתויות אבל כמו ג׳ל שומני זה לא נדבק אליו. אבל "הציבור מטומטמים לכן הציבור ישלם" (ש. חנוך). יום אחד הדיקטטור יעלם ואז אולי יהיה יותר טוב כאן.

44
צופנת פענח
10.09.25

אנחנו לפחות לא משתמטים ממילואים כמוכם או כמו החברים שלכם מהמפלגות החרדיות - רק אתמול לווינו למנוחת עולמים בקיבוץ אפיקים את אחד הגיבורים שנפלו לפני יומיים בעזה - אז אל תעליל עלינו עלילות דם כאחרון האנטישמים בעולם

45
תגובה לרוני
10.09.25

ואתה סוסיתא מקרטעת מודל טרפפו יא אפס מאופס!!!

46
נדב
10.09.25

מייבאך טוטאל לוס.. עדיף אפילו קורקינט

47
קובי
10.09.25

כן מייבאך שנתון 50 עם מנוע דפוק לא מסונכרנת עם שסי דפוק והכי חשוב עם נהג שיכור או לא מאופס.... ואגב פיאט 500 זו אחת מהמכוניות הכי הכי מוצלחות שפיאט יצרה

48
עופר
10.09.25

כמה חלל ריק

49
גילי
10.09.25

קלמן אתה כלב בן כלב

50
בנט יהיה ראש הממשלה הבא. נתניהו עשה את ש
10.09.25

בנט ראש הממשלה הבא ב.ה

51
משה
10.09.25

פיאט 500 לא בוגדת

52
פושט עורות
10.09.25

זקן קפלניסט, אתם עם רגל אחת בקבר. אנחנו היהודים, הרי נכתוב את ההסטוריה.

53
ברכה
10.09.25

אתה אמיתי? שועי עולם עומדים בתור? של מי? אתה חי באשליה עלובה שהשטן הלאומי שלנו החדיר לשכלים חלולים. האמת, ביבי המנהיג הכי גרוע, הכי שנוא, הכי שקרן, הכי נוכל, הכי גאוותן שהיה אי פעם למדינה שלנו. האמת עליו נחשפת ועוד תיחשף והאוזניים שלך תיצלנה.

54
רוז
10.09.25

על מה העילולה על ארבה פקידי משרד ?את מי להאשים אכשוי?

55
משה
10.09.25

לא רק שהוא לקח אחריות אלא גם פועל כדי לממש אותה. לקחת אחריות זה לא להגיד אני אשם ולחזור על אותן טעויות. חקחת אחריות זה להבין איפה טעיתי ולצקן. כל הזמן מצטטים את ביבי שאמר חמאס זה נכס. הוא מתקן את זה בכל יום. במיוחד אתמול

56
משה
10.09.25

הרבה דברים אפשר מן הסתם להגיד עליך. ציוני ימני לא אחד מהם

57
משה
10.09.25

מאיפה הבאת את המשל הזה? מי הזהיר אותו? כל השנים הוא פעל על פי המלצות הדרגים המקצועיים ובניגוד למה שהמצביעים שלו דרשו ממנו )ואתם טענתם שהם משיחיים, הזויים, קיצוניים(

58
ביביסט
10.09.25

אתה אפס מאופס

59
ג
10.09.25

אמיר לא לבד . כ-70% מאזרחי ישראל היהודים תומכים בביבי. אין לספור ערבים בכלל.

60
עוגי
10.09.25

אינני. משועי העולם , ואם המנהיג הבינ_ לאומי כדבריך יהיה בסביבה , אינני רוצה לפוגשו אלא להצטרף לתור של אלה הרוצים לירוק עליו

61
YZ
10.09.25

נכון. בנט לא יכול היה לגרום לרצח של כ-2,000 יהודים כמו שביבי עשה. ללא ספק ביבי עשה את זה בגדול. אף ראש ממשלה לפניו לא הצליח כמו ביבי. מה שמעניין אצל הביביסטים זה ה-IQ הנמוך שלהם שלא מאפשר לשכנעה אותם בכלום.

62
טורו טוקי
10.09.25

עדיין מייבך

63
רחל שילוח יבור
12.09.25

אנחנו לא זקוקים לראש ממשלה - שחקן הכי טוב בעולם במישור הפוליטי. אנחנו משוועים נואשות למנהיג שלב אנושי מקנן בקירובו.

64
בן בן
13.09.25

עוד ערבי איסלמיסטי שמגיב 🤷🏻‍♂️

65
בן בן
13.09.25

אתה מעוות עם חשיבה שלא עוברת כיתה א

66
בן בן
13.09.25

ככה מגיבים כשלא יודעים עובדות וגם השכל לא בדיוק מתנה. תהנה מהטימטום, הכי פחות כואב

67
זורו
14.09.25

אבל עדיין מייבאך

68
אבי
16.09.25

תודה ליאיר גולן שפתאום החליט ב4.00 בבוקר לנסוע לדרום עם מדים ומצלמות סתם כדי לקטוף פרחים מלבלבים.

127
רוית
09.09.25

זה לא הליצן שרצה לסיים את המלחמה לפני שנה וחצי? נוכל מי יאמין למילה אחת שלו

1
קדילאק
10.09.25

כל מילה בסלע

126
אחד שיודע
09.09.25

יהיר למעט הציוצים שלך,אתה אבק ורוח,ריק וחלול.