חדשות

"אל תתנו לי להיכנס": כך הגיב בן גביר להחלטת ממשלת ספרד

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב להחלטת ממשלת ספרד לאסור את כניסתו למדינה, כשכתב בציוץ בספרדית: "אל תתנו לי להיכנס... אבל תתנו לאלה מעזה כניסה חופשית לספרד"

"אל תתנו לי להיכנס": כך הגיב בן גביר להחלטת ממשלת ספרד
צילום: ללא קרדיט

רגע אחרי שספרד הודיעה על הכרזתו כאישיות לא רצויה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב כעת (שלישי) להחלטת משרד החוץ הספרדי לאסור את כניסתו למדינה יחד עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

בציוץ שפרסם ברשתות החברתיות, בן גביר כתב בספרדית: "אל תתנו לי להיכנס… אבל תתנו לאלה מעזה כניסה חופשית לספרד".

כאמור, משרד החוץ הספרדי הודיע היום כי סמוטריץ' ובן גביר הוכרזו כ"פרסונה נון גרטה" ואסרה על כניסתם למדינה. שר החוץ הספרדי, חוזה מנואל אלברס, הסביר כי הצעדים נגד השרים הישראלים מגיעים בתגובה למעשיהם והצהרותיהם, וכי איסור הכניסה נועד לשמור על זכויות האדם ולתמוך בשלום – ו"לא מהווה פעולת עוינות נגד מדינת ישראל".

"בנוגע לצעדי התגמול, ממשלת ספרד לא חוששת. הצעדים שלנו נוגעים לרגישות של רוב האזרחים ולתחום הריבונות של ספרד" אמר אלברס. "הצעדים האלה לא נגד ישראל, אלא בעד השלום וזכויות האדם".

רק לפני ימים בודדים הכריזה ספרד על שורה של עיצומים מדיניים כנגד ישראל, ביניהם אמברגו נשק, איסור עגינה בנמלי המדינה לספינות שמספקות שירות לצה"ל או מכילות משלוחי תחמושת וציוד. בתגובה, שר החוץ גדעון סער אסר על שתי שרות שהתבטאו כנגד ישראל להיכנס לשטח המדינה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
1
אנשים פה חושבים שישראל אימפריה .... בפוע
09.09.25

בן גביר לא מתכונן לנסוע לספרד , הולנד , סלובניה , אוסטרליה , קנדה , ניו זילנד, ונורווגיה, האם הבוחרים שלו מודעים לעובדה שחלק מהמדינות הללו גם רודפות חיילים ששרתו בעזה ? והאם האזרחים פה מוכנים לחרם על אזרחים ישראלים ברחבי העולם ? שעדיין לא קיים , אבל בפועל ישראלים לא רצויים כמעט בכל מדינה .... כולל ארה"ב.... זה לאן שהביא אותנו מושחתיהו, זה שבזמן מלחמה , ילדיו , רכשו דירות בבריטניה וארה"ב ... ואתם וילדכם תשארו לכודים פה בגיהנום איתו ועם בן גביר .... ממשלה של אידיוטים , שכנראה שבקרוב לא תיהיה לאירופה ברירה אלא להביר להם מאיפה משתין הדג ....

1
גון
09.09.25

אהבל