חדשות

טרגדיה נוראית: לוחם מילואים שם קץ לחייו ביום חתונתו

לוחם מילואים בן 31, שהיה אמור להינשא היום, אותר ירוי בראשו בדירתו ברחובות. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום

אמבולנס, ארכיון
אמבולנס, ארכיון | צילום: אילוסטרציה (צילום: מד"א)

אבל כבד ירד היום (שלישי) על העיר רחובות, עם קבלת הידיעה על מותו של לוחם מילואים בן 31, שאותר ירוי בראשו בדירה בשיכון סלע בעיר. הטרגדיה מתרחשת ביום שאמור היה להיות יום חתונתו.

חבריו, שהגיעו הבוקר לביתו כדי ללוות אותו לטקס החתונה, איתרו אותו כשהוא שרוע על הרצפה והזעיקו מיד את כוחות ההצלה. צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו במהירות למקום ניסו להעניק לו טיפול רפואי, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו בזירה.

כוחות משטרה הגיעו למקום האירוע ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

21
6
איילה
09.09.25

אולי בטעות נפלט כדור? למה תמיד רצים על התאבדות? מצער.

1
עלק רחל
09.09.25

המגיבה רחל היא איראנית ארורה

2
רחל
09.09.25

לצערנו הוא לא הראשון וגם לא יהיה האחרון. האשמים הם ביבי וממשלת יהודה..

3
אוחנה פיני
09.09.25

גם ביום כזה מה שמענין אותך זה פוליטיקה וביבי תתביש.

4
אולי ... אבל אחרי כמה עשרות חיילים שהתאב
09.09.25

זה החלק הקטן של "הנצחון המוחלט" ... מי לא מבין ... שאחרי 700 ימים עם 2000 חללים , 20,000 פצועים, 10,000 הלומי קרב , מאות קטועי גפיים, ועוד כמה עשרות חיילים מתאבדים ... לא יכול להיות נצחון מוחלט

5
אס אס
09.09.25

אישה בזויה

6
חיה
09.09.25

תתביישי אתעם ההסתרה וההכחשה

7
איילת בראל
09.09.25

ומי עושה פוליטיקה ביום בו נרצחו 6 אזרחים ונהרגו 4 חיילים❓️ראש הממשלה שלך והשר לאין בטחון פנים❗️זה בסדר מבחינתך❓️😡😡

8
אדיר
09.09.25

עדיף מביביסטית ארורה

5
רועי כהן
09.09.25

ביבי אשם במצב הנוראי

1
יעל
09.09.25

זה נכון. ואם אתה תומך שמלחמת נצח גם אתה אשם

2
עליזה כהן
09.09.25

זבל נשאר זבל

3
ד.
09.09.25

כמה שנאה יש בכם ... די כבר ... נמאס לשמוע את ניבול הפה שלכם

4
חיה
09.09.25

אין מספיק שנאה בעולם כדי לתאר כמה אנחנו שונאים אותו

4
טו
09.09.25

זבלים ביבי אשם בהכול החמאס רוצים שלום והשמש זורחת מהכוס של אחותכם תמשיכו להפגין לא יעזור לכם כלום

1
חיה
09.09.25

אתה נלחם יה אפס, בן לכת של ראש ממשלה הכי נורא שהיה לנו