המשבר המדיני בין ישראל וספרד לא עוצר לרגע, ועלה מדרגה באופן חריף ביותר.
לאחר שממשלת ספרד הודיעה על שורה של צעדים דיפלומטיים כנגד ישראל, ביניהם אמברגו נשק, איסור עגינת ספינות בנמלי המדינה והחלטות נוספות. שר החוץ סער תקף בחריפות את ההחלטות.
בדבריו האשים סער כי החלטות הממשלה בספרד, נובעות מאנטישמיות ומהצורך של ראש הממשלה, פדרו סאנצ'ז, להסיח את דעת הציבור מסקנדלים פליליים בסביבת לשכתו ובמשפחתו.
סער אוסר את כניסת השרות הספרדיות: "רטוריקה נוטפת שינאה"
כעת, הודיעה ספרד כי תחזיר את שגרירת המדינה מישראל לספרד, להייעצויות דיפלומטיות. זאת על פי הספרדים "בעקבות האשמות השר סער".
שר החוץ הספרדי, חוזה מנואל אלבארס, הורה לשגרירה הספרדית בישראל לעזוב את המדינה בהקדם, ולחזור לספרד להתייעצויות.





תגובות
הם חושבים שאנחנו בתקופת האהובים.
את כל אירופה הייתי אורז אותם באריזה יפה אני לא צריך את השגרירים שלכם פה בארץ במילא כל אירופה מפוצצת בפליטים תשלמו לכל אחד 500 דולר לשבוע כמה פליטים יש בכול אירופה קרוב 50 מיליון מהגרים בכל אירופה תעשה כל מאגר 500 יורו בכל שבוע
אף אחד בעולם חוץ מטראמפ לא תומך בנו , גם לא הציבור האמריקאי... ראש ממשלת ספרד בס"ה נכנע ללחץ הציבור שלו .... שהוא למעשה היחס של רוב הציבור האזרחי בעולם ... נתניהו הגאון הפך אותנו לנבל של העולם ...
כן הבנתי. כשאלופים ורמטכלים בדימוס משמיצים את המדינה מה יעשו הגויים ???????
כן הבנתי כשאלופים ומכלים בדימוס משמיצים את המדינה מה יעשו הגויים?
שתלך להז