חדשות

ארה"ב מגנה את הפיגוע: "נעמוד לצד ישראל, ידידתנו"

מחלקת המדינה האמריקאית גינתה את הפיגוע הקטלני בירושלים, כינתה אותו "פיגוע טרור אכזרי", הביעה תנחומים למשפחות הקורבנות והדגישה כי ארה"ב תמשיך לעמוד לצד ישראל במאבקה בטרור.

ארה"ב מגנה את הפיגוע: "נעמוד לצד ישראל, ידידתנו"
צילום: מרקו רוביו (צילום: Crush Rush\שאטרסטוק)

מחלקת המדינה האמריקאית, התייחסה לפיגוע הקטלני בירושלים, והודיעה כי היא מגנה אותו מכל וכל והגדירה אותו כ"פיגוע טרור אכזרי".

הודעת מחלקת המדינה האמריקאית. (הודעת מחלקת המדינה האמריקאית.)

מחלקת המדינה האמריקאית פרסמה הודעת גינוי חריפה לפיגוע הקטלני שאירע בצומת רמות בירושלים. בהודעה כינתה ארה"ב את האירוע "פיגוע טרור אכזרי", והבהירה כי היא עומדת לצד ישראל במאבקה בטרור.

"אנו עוקבים מקרוב אחר המצב בירושלים בעקבות הפיגוע האכזרי שהתרחש הבוקר בצומת רמות," נמסר ממחלקת המדינה. "תפילותינו נתונות לקורבנות ולבני משפחותיהם. ארצות הברית מגנה טרור מכל סוג, ותמשיך לעמוד לצד ידידתנו ישראל." מסרה מחלקת המדינה, המקבילה למשרד החוץ.

המפקד מחטיבת חשמונאים משחזר את הדרמה. צפו

מעבר לגינוי כנגד הפיגוע עצמו, הודיעה ארה"ב כי תמשיך לעמוד לצד "ידידתה ישראל" והבהירה כי תתמוך ב"מאבקה בטרור".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות