איזה גיבור. בתיעוד שהופץ ברשת נראה נהג מונית שבלב הפיגוע הרצחני הבוקר (שני) ובזמן שכדורים שורקים מעליו, מחלץ אישה מבוגרת מהמונית ועוזר לה להגיע למקום מבטחים.

נהג מונית מחלץ אישה מבוגרת| צילום: נהג מונית מחלץ אישה מבוגרת | צילום: על פי סעיף 27 א
שני המחבלים עלו על אוטובוס קו 62 של חברת סופרבוס, והחלו לירות על הנוסעים מנשק מסוג קרלו. הם ירו במשך שניות ארוכות, עד שנוטרלו וחוסלו בירי על ידי לוחם בחטיבת חשמונאים ועוד אברך חרדי שמחזיק אקדח ברישיון.
עוד באותו נושא
תיעוד הפיגוע: לוחם מחטיבת חשמונאים חיסל את המחבלאריה יואלי

מצלמות האבטחה בצומת תיעדו את רגעי האימה, בו עשרות נוסעים בורחים מהאוטובוס בו ירו המחבלים, עד שלמקום הגיעו לוחם מחטיבת 'חשמונאים' ואברך נושא אקדח ברשיון וחיסלו את שני המחבלים.





תגובות
הנה לכם, אז אברך חרדי יכול יפה מאד להחזיק נשק ולחסל מחבל. עכשיו כל האברכים בואו תתגייסו.
האברך החרדי לא התגייס. אז אתה טמבל מטומטם. המשוואה היא: הנה אפשר לקחת חלק במלחמה ולהשמיד את עמלק גם בלי להתגייס לצה"ל של היוהל"ם
איזה גיבור. איזה גיבורים. בריאות וברכה להם ולכל הנפגעים. ולמשפחות הנרצחים - שלא תדעו עוד צער, תהיה נשמת הנרצחים צרורה בצרור החיים. איזה כאב לב, אמן שיהיו בשורות טובות - שהחטופים יחזרו במהרה אמן ושיהיה להם ולמשפחותיהם שקט ובריאות הגוף והנפש ולכולם אמן. שנזכה לחיות בשלום וביטחון אמן, בינינו ובין כולם