חדשות

אברי גלעד על התיעוד מעזה: "פיגוע הסברתי נוראי"

אברי גלעד מפרסם פוסט חריף נגד חיילי צה"ל שהעלו לרשתות החברתיות סרטון בו הם מתעדים את עצמם מפוצצים חמור בעזה: "פיגוע הסברתי נוראי"

אברי גלעד על התיעוד מעזה: "פיגוע הסברתי נוראי"
צילום: אברי גלעד (צילום: חדשות היום / חדשות 13)

איש התקשורת והמגיש אברי גלעד פרסם התייחסות חריפה לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, בו נראים חיילי צה"ל מפוצצים חמור בעזה ומתעדים את המעשה. גלעד התייחס בחריפות לסרטון וכינה אותו "חמור ביותר", כשלא חסך בביקורת כלפי החיילים.

בפוסט שפרסם, גלעד תוקף את התנהלות החיילים: "מי מצלם דבר כזה ומעלה לרשתות? מי מייצר עוד פיגוע הסברתי נוראי כזה? מי יכול לצהול כשבעל חיים תמים מחוסל סתם?".

גלעד מזהיר מפני הנזק התעמולתי שייגרם מידי האויב: "מי לא מבין שמכונת התעמולה הערבית תעשה מזה מטעמי חמור?". הוא מסיים בקריאה ישירה לחיילים: "אחים שלנו, אתם שחוקים, אבל אל תהיו חמורים. תשאירו אכזריות שרירותית לאויבים שלנו. אל תצלמו, אל תעלו, וברור שאל תעשו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
7
אסתר
08.09.25

וואי זה נוראי, החיילים חייבים להירגע, כל יום תיעוד אחר שלהם ברשתות אומרים שהם באים לרצוח ילדים בעזה (רץ בטיקטוק), העיקר אנחנו רוצים שירחמו עלינו כי לפני שנתיים וחצי ירו בכלב, אז איזה ברברים הם. מה נעשה מאיתנו?