סביבת ראש הממשלה מגיבים לפרסומים הערב לפיהם הנשיא טראמפ מתכנן להיכנס לתמונה, ומציע עסקה כוללת ואומרים:
עוד באותו נושא
הצעת טראמפ לעסקה כוללת: כל החטופים ביום הראשוןחדשות סרוגים

"ישראל שוקלת ברצינות רבה את הצעת הנשיא טראמפ, כנראה שחמאס ימשיך בסרבנותו".
כאמור, לפני שעה קלה נחשף כי טראמפ העביר לחמאס ולישראל מתווה לשחרור מיידי של כלל החטופים כבר ביום הראשון לעסקה, תמורת אלפי מחבלים ועצירת מבצע מרכבות גדעון ב', כאשר במקביל יחל מו"מ בראשות טראמפ על המשך המלחמה והפסקת אש קבועה.





תגובות
נו טוב. הדחיינות של נתניהו נושא מרכזי. לא ? הפעם נאשים את טראמפ? את החמאס ? יאללה תנצחו כבר...
אם נתניהו יודע מראש מהי תשובת חמאס , כנראה שיש לו אנשים שם . אנשים שעבדו עבור קטאר היו לנו בלשכתו , הכול אפשרי . .
כל כך מוזר עם חיזבאללה הגיעו להסדר תוך שבוע ... ארגון בערך פי 100 יותר מצויד הן באמצעי לחימה והן בסדר הכוחות ... עם איראן סגרו דייל תוך שבועיים , מדינה שפי 1000 יותר מסוכנת מהחיזבאללה ומהחמאס יחד ... ורק לסיפור עם החמאס אין סוף ? אולי כי סוף העסק איתם פרושו שמושחתיהו עף הביתה ? מעולם לא היתה פה מלחמה שכה רבים בציבור לא מאמינים לפסיכופט שמוביל אותה ... עד הנצחון המוחלט ...