צה״ל פועל ליירט 3 כטב"מים ששוגרו מתימן לישראל. לאחר מכן הופעלו התרעות במרחב ניצנה בעקבות חדירת כלי טיס עוין. לאחר כשעה שלושת כלי טיס הבלתי מאויישים יורטו על ידי חיל האוויר
מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר, חיל האוויר יירט שלושה כלי טיס בלתי מאויישים שעשו את דרכם מתימן. שני כלי טיס יורטו בטרם חצו, התרעות הופעלו על פי מדיניות".

בסוף השבוע הקודם ארגון הטרור החות'י המשיך לשגר טילים וכטב"מים לעבר מדינת ישראל. צה"ל יירט שני כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו מתימן.
בנוסף פחות מ-24 שעות ארגון הטרור ירה שלושה טילים לעבר ישראל. בשעה 05:40 בבוקר הוציא דובר צה"ל את ההודעה לפיה מערכות ההגנה זיהו שיגור מתימן לעבר ישראל וכי הם פועלים לסכלו". עם זאת, מלבד ההודעה הזו לא הופעלו התראות או אזעקות באפליקציות השונות ובפיקוד העורף.





תגובות
ומה חשבנו ? שהם יבליגו ?הם צרה צרורה !!
מישהו מתקשה להבין שבמציאות של היום , כל הסדר , לא חשוב , עם מי , חייב להיות מגובה פוליטית מדינית ... וזה האידיוטים לא מבינים ... ובנתיים אנחנו כבר שנתיים בדרך ל"נצחון המוחלט" בדרך איבדנו את מעמדנו בעולם ... ושלמנו באוקיינוס של דם ... 2000 חללים , 20,000 פצועים , מעל ל 10,000 הלומי קרב , מאות קטועי גפיים , ועוד כמה עשרות חיילים שהתאבדו ... שקענו בחובות שנכדינו עוד ישלמו , ירדנו בדירוג האשראי, ההייטק נהרס , החינוך מקרטע , מערכת הרפואה על סף קריסה, אין בטחון פנים , אין סעד , אין רווחה אפילו לא נפגעי מלחמה , העיקר שאפשר למכור לטפשים ... שאנחנו כפסע ...
מישהו מתקשה להבין שבמציאות של היום , כל הסדר , לא חשוב , עם מי , חייב להיות מגובה פוליטית מדינית ... וזה האידיוטים לא מבינים ... ובנתיים אנחנו כבר שנתיים בדרך ל"נצחון המוחלט" בדרך איבדנו את מעמדנו בעולם ... ושלמנו באוקיינוס של דם ... 2000 חללים , 20,000 פצועים , מעל ל 10,000 הלומי קרב , מאות קטועי גפיים , ועוד כמה עשרות חיילים שהתאבדו ... שקענו בחובות שנכדינו עוד ישלמו , ירדנו בדירוג האשראי, ההייטק נהרס , החינוך מקרטע , מערכת הרפואה על סף קריסה, אין בטחון פנים , אין סעד , אין רווחה אפילו לא נפגעי מלחמה , העיקר שאפשר למכור לטפשים ... שאנחנו כפסע ...