חדשות

דובר צה"ל: "החל מהיום לא תתקים ההפוגה בלחימה בעיר עזה"

דובר צה"ל הודיע כי החל מהבוקר בשעה 10:00 לא תתקיים ההפוגה הזמנית שמתקיימת באזור העיר עזה: "אזור לחימה מסוכן"

דובר צה"ל: "החל מהיום לא תתקים ההפוגה בלחימה בעיר עזה"
צילום: קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע היום (שישי) כי החל מהבוקר בשעה 10:00 לא תתקיים ההפוגה הזמנית שמתקיימת באזור העיר עזה.

ההודעה המלאה: "בהתאם להערכת המצב ולהנחיות הדרג המדיני, החל מהיום בשעה 10:00 לא תחול ההפוגה הטקטית-מקומית של הפעילות הצבאית על מרחב העיר עזה, אשר מהווה מרחב לחימה מסוכן".

"צה"ל ימשיך לתמוך במאמץ ההומניטרי ברצועה, במקביל להמשך התמרון והפעילות ההתקפית נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, במטרה להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות