דובר צה"ל הודיע היום (שישי) כי החל מהבוקר בשעה 10:00 לא תתקיים ההפוגה הזמנית שמתקיימת באזור העיר עזה.
ההודעה המלאה: "בהתאם להערכת המצב ולהנחיות הדרג המדיני, החל מהיום בשעה 10:00 לא תחול ההפוגה הטקטית-מקומית של הפעילות הצבאית על מרחב העיר עזה, אשר מהווה מרחב לחימה מסוכן".
עוד באותו נושא
צפו. חוליית מחבלים חוסלה מהאוויר 100 מטר מהכוחותחדשות סרוגים

"צה"ל ימשיך לתמוך במאמץ ההומניטרי ברצועה, במקביל להמשך התמרון והפעילות ההתקפית נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, במטרה להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".
תגובות