חדשות בעולם

הבית הלבן מאשר: טראמפ ינאם בעצרת האו"ם

דוברת הבית הלבן אישרה כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ינאם בעצרת הכללית של האו"ם, שתתקיים בניו יורק ב-23 בספטמבר. זו תהיה הפעם הרביעית שבה טראמפ נואם בעצרת, אחרי 3 נאומים בכהונתו הראשונה כנשיא

הבית הלבן מאשר: טראמפ ינאם בעצרת האו"ם
צילום: (צילום: אריה לייב אברמס/פלאש90)

דוברת הבית הלבן קרוליין לוויט הודיעה הערב (חמישי) כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ יישא נאום בעצרת הכללית של האו"ם, שתתקיים בניו יורק ב-23 בספטמבר.

זו תהיה הפעם הרביעית שבה טראמפ ינאם בעצרת האו"ם, אחרי שהשתתף באירוע 3 פעמים במהלך כהונתו הראשונה כנשיא בין השנים 2017 ל-2019. במהלך העצרת טראמפ צפוי להיפגש עם מנהיגים נוספים שיגיעו לאירוע מרחבי העולם.

פרטים נוספים מיד

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות