כוחות שב"כ פשטו על היישוב עדי-עד; 2 עצורים - סרוגים

כוחות שב"כ פשטו על היישוב עדי-עד; 2 עצורים

כוחות משטרה ושב"כ פשטו הלילה על היישוב עדי - עד. במהלך הפשיטה נעצרו שני תושבי היישוב בחשד לקשירת קשר לאירוע הטרור בכפר דומא בו נרצחו תינוק ואביו

כוחות שב"כ פשטו על היישוב עדי-עד; 2 עצורים
  (צילום: סוכנות תצפית)

בפשיטת שב"כ ומשטרה על הישוב עדי – עד נערכו חיפושים בשבעה בתים אליהם פרצו השוטרים לפנות בוקר(ראשון), כך נמסר מארגון 'חוננו'.

על פי הדיווח, שני תושבים בעלי משפחות נעצרו, ומהמשטרה נמסר כי בוצעה פעילות של היחידה לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י במספר מאחזים באיזור בנימין כחלק מחקירת האירוע בכפר דומא.

במקביל נערכה פשיטה בגבעת הבלאדים סמוך לכוכב השחר שם נעצרו שבעה תושבים, אחד בעל משפחה ושישה רווקים.

העצורים נלקחו לתחנת שער בנימין שם הם נחקרים בחשד ל"קשירת קשר", ובארגון חוננו מעריכים כי מדובר בתשאולי שב"כ בקשר לאירועים האחרונים. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מעניק סיוע לעצורים.

בארגון 'חוננו' אומרים בתגובה כי מדובר בפגיעה בזכויות קטינים. "בשם העליהום הציבורי הותר כל רסן וישנה פגיעה רחבה בזכויות המתיישבים ביהודה ושומרון".

לדברי עורך הדין איתמר בן גביר: "מדובר במעצר לצרכי הרגעה של הפוליטיקאים בישראל. ממליץ בפעם הבאה שגורמים אלה יסתפקו בכדור הרגעה והמשטרה לא תצטרך לפגוע בחירות אנשים לשווא, אגב מייחל כבר לרגע שהלחץ הציבורי בגין הטרור הערבי יהיה זהה והמשטרה גם תעצור מחבלים לצרכי הרגעה".

כזכור, לפני מספר ימים פורסם ב'סרוגים' כי מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא והיעד מספר 1 של החטיבה יהודית, נעצר אף הוא על ידי השב"כ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מעצרים אולי
תירצה | 09-08-2015 9:10
כל הרעש הגדול סביב המעצרים מוכיח שאין בידי המשטרה כלום חוץ מרווח הפחד שלהם שהם יופטהו בעוד פיגוע בין מעצר למעצר מתחת לאפם
2
אחד צודקת
| 09-08-2015 10:28
באמת יש ריח של חוסר אונים משטרתי באוויר... פאניקה מיותרת
3
כדי לתת תירוץ ל"מפגעם בודדים"...
| 09-08-2015 10:57
כולנו יודעים שלא יהודים עשו את השריפה, חאלס, לא להאמין שיש לנו ממשלת יודנרט!
4
זה לא מעצר, זה לינץ'
טלי | 10-08-2015 14:00
הממשלה מכינה נסיגה המונית מיהודה ושומרון כדי למסור את השטח לשליטה פלסטינית - בצו ארצות הברית. המזימה שקופה, הסכנה ברורה, ועוד נרגיש את התוצאה על בשרנו. לעולם עוד... ועוד... ועוד. תפילות בלי מעשים אינן תפילות אלא גידוף כלפי שמיא.