בשכונות החרדיות: מודעות תמיכה בישי שליסל - סרוגים

בשכונות החרדיות: מודעות תמיכה בישי שליסל

הרוצח ישי שליסל נשלח היום להסתכלות פסיכיאטרית אך מחוץ לבית המשפט, בשכונות החרדיות הופצו מודעות תמיכה במעשהו " אשריך ר' ישי שזכית למסירות נפש ממש"

author-image
בשכונות החרדיות: מודעות תמיכה בישי שליסל
  מודעות התמיכה בשליסל

בשכונות החרדיות בירושלים פורסמו היום מודעות התומכות בישי שליסל, החרדי שרצח את שירה בנקי ביום חמישי האחרון ופצע עוד חמישה אנשים.

הפשקווילים שהודבקו בסרט הדבקה ולא בתערובת של מים וקמח כמקובל נכתבו מילות ברכה לשליסל. בין השאר נכתב במודעות: "אשריך ר' ישי שזכית למסירות נפש ממש, ועשית משה פינחס ויקח רומח בידו לקנא קנאת ה' צבאות שהרג את הזונים בתוך המחנה ולא חת מפני כל.

האיך נזכה לבוא למעלתך למסירות נפש כזו, ומי יתן ונזכה אפילו למעט קט ממסירות נפשך. אשרי חלקך בקנאותך את קנאת ה' וקמת מתוך העדה והשבת את החרון. ומי יתן והיה כל עם ה' קנאים כמותך".

Av6cbqoYVqAAqubZ9HTeo9daI3S7fPUU_bVV4wSCznuq

הפאשקווילים בשכונות החרדיות

 

בתוך כך מעצרו של שליסל הוארך בבית המשפט בירושלים בששה ימים. שליסל סירב לייצוג של עורך דין ואמר לשופטת: "אין לכם סמכות לשפוט זה לא לפי חוקי התורה הקדושה. לא מעוניין להשתתף בהצגה הלא חוקית אותו, לא בעצמי ולא על ידי הייצוג."

השופטת ענת זינגר שלחה אותו לבדיקה פסיכיאטרית שתבקש לקבוע האם היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה והאם הוא כשיר לעמוד לדין.

בבית המשפט המחוזי בדרום, הוארך היום מעצרו של גלעד קליינר שפרסם בפייסבוק הודעות תמיכה בשליסל. שופטת בית משפט המחוזי קיבלה את ערר המדינה והחליטה לעצור את גלעד קליינר עד מחר. השופטת רחל ברקאי קבעה כי קליינר לא ראוי לאמון בימ"ש לאחר ששלח מסרון נוסף ובו דברי ברכה על פטירתה של שירה בנקי והפר בכך תנאי השחרור השופטת קבעה שנסיבותיו האישיות של קליינר אינן מצדיקות שחרור בשלב זה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
והוא מייצג אותי כחרדית ממש כמו שמאיר אטינגר מייצג
| 05-08-2015 18:30
את ר' בני לאו כציוני דתי.
2
שליסל מייצג יותר מדי אנשים מהקרה ליהדות ?
שי | 05-08-2015 21:49
דמה של שירה בנקי זועק מהאדמה
3
ברור במאה אחוזים שזה לא נתלה על ידי אנשי השכונה
ליבנה בוכריס | 05-08-2015 23:45
בס"ד כמו שהזכרתם, זה הודבק בנייר דבק. דבר שני, הלשון ממש ממש לא מתאימה לפשקווילים. ומי שמכיר פשקווילים יודע שהסגנון שלהם הוא כמו סגנון של רב שכותב הסכמה לספר(למשל - דיבור בגוף שלישי ולא בגוף שני 'והנה זכינו שיקום אדם משכמו ומעלה' וכו').אין שום פשקוויל שכתוב בגוף שני. ואין שום פשקוויל שמכותב מקורות, אלא כותב רק: 'בהוראת גדולי הרבנים' 'גדולי ישראל' 'מרנן ורבנן' וכו'. אין פשקוויל שמזכיר את דברי חז"ל(בין השאר בגלל שכותביהם הם בדרך כלל עמי ארצות שלא יודעים תורה). ניכר שיש פה פשע שנאה, שאנשים מחוץ לשכונה מנסים לעורר שנאה בתוך העם, ואת האנשים האלה אני מצפה שיתפסו ויטפלו בהם בתקיפות רבה.
4
למה עוצרים רק בחורים מן הימין?
שילה | 06-08-2015 0:06
התשובה: הם לא גרים ב"שטחים הכיבוש" ולא מפריעים לממשלה.
5
אני אישית גאה בו, הלוואי שישוחרר
אמיר | 06-08-2015 8:38
6
הם חושבים שהם חכמים או מה? מה הקטע לעשות ככה
אוראור | 09-06-2018 22:27
כאלה מודעות שהן ספק מצחיקות וספק מגוחכות - ולא ספק מזלזלות - נראה להם שהם עושים קידוש השם ככה או מה???????????? אה? באמת......
7
נו באמת - מה הקטע לכתוב מודעות
אוראור | 09-07-2018 14:49
כל כך לא רציניות - שבאופן אירוני דווקא לוקחים אותן בשיא הרצינות?????????