צעירים התעמתו עם השוטרים; בנט הוברח - סרוגים

צעירים התעמתו עם השוטרים; בנט הוברח

העימותים בין כוחות מג"ב ומשטרה לבין צעירים הנאבקים למען בתי דריינוף נמשכו גם היום. כתב ערוץ 10 רועי שרון הותקף, התושבים מאשימים אותו בהוצאת דיבה על הישוב

צעירים התעמתו עם השוטרים; בנט הוברח
  עימותים בבית אל (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

המאבק על בתי דריינוף. יום של עימותים היה היום בבית אל המשך ללילה הסוער אתמול.

אחרי הפינוי המפתיע והאלים אתמול בלילה, המשיכו מאות מתושבי הישוב לעמוד מול בתי דריינוף אותם חוסם כוח של מג"ב. בשעות הצהריים הגיע יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, עלה על הגג של אחד הבתים ודיבר אל התושבים.

"הלילה נעשה מעשה פזיז, קיצוני ומתסיס ע"י גורם בכיר בממשלה. המעשה הזה סותר את יסודות הממשלה ואת ערכיה, וסותר גם התנהגות אחראית וממלכתית שאני מצפה מהממשלה הזאת. לא ניתן לכך יד.

שוחחתי לפנות בוקר עם ראש הממשלה, ודרשתי שהמדינה תודיע מיידית לבג"צ שממשלת ישראל מתנגדת באופן רשמי להריסה.אני רוצה לומר באופן ברור: עשר שנים להתנתקות, בדיוק היום, ואנחנו כאן כדי שהדברים יראו אחרת, והם יראו אחרת הפעם.  התשובה  לטרור הפלסטיני היא התיישבות ולא פחדנות".

עם תום דבריו של בנט החלו כמה עשרות מהמפגינים לנסות ולפרוץ את חומת המגן של מג"ב בניסיון לפרוץ לעבר הבתים המפונים. הניסיון נתקל בעמידה תקיפה של השוטרים והניסיון נכשל. השר בנט הוברח מהמקום.

___ __ 28.7 002

ראש המועצה שי אלון מנסה להרגיע את הרוחות (הלל מאיר, תצפית)

___ __ 28.7 001

ניסיון הפריצה לעבר בתי דריינוף (הלל מאיר, תצפית)

 

במהלך הלילה היה עימות גם עם כתב ערוץ 10 רועי שרון שהותקף על ידי השוטרים שעיקמו את ידו ודחפו אותו מחוץ לבתי דריינוף. מאוחר יותר הותקף גם על ידי מספר פרחחים מתוך המפגינים שטוענים כי הוא הוציא את דיבת הישוב בכך שפרסם כי העתירה לבג"צ בתביעה להרוס את הבתים הגיעה בשל התנגדות של התושבים למבנה בטענה של פגיעה באיכות החיים.

בחוות דעת שפרסם עו"ד יחזקאל לוי, הוא מציג כי העתירה לבג"צ של תנועות השמאל אינה נוגעת כלל להתנגדות התושבים, אלא היא עצמאית. "משלושה פסקי דין של בית המשפט העליון שפסקו בנושא 'בתי דריינוף' עולה בבירור כי היזמה להפסקת הבנייה מאת העותר קאסם הרשום כבעל הקרקע, ואין רמז כלשהו לפניית תושבים מבית אל לרשויות בעניין זה"

בנוסף אומרים תושבים בבית אל לסרוגים, כי גם אותה התנגדות עליה פרסם שרון ביום חמישי נגעה לרעיון להקים מבנה בן 8 קומות במקום, ולא 4 כפי שבוצע בפועל.

001-page-001

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מדוע כותבים צעירים ולא אספסוף של פורעים?
| 28-07-2015 18:27
2
ואחרי הכל בנט עוד נשאר בממשלה הזאת
שרה | 28-07-2015 18:28
מפד"ל זה מפד"ל. העיקר הכסא
3
צריך אמונה בצדקת הדרך ולא לוותר
| 28-07-2015 19:49
אין מה לפחד מהאספסוף שאינו נישמע לחוקי המדינה. יד חזקה ונחישות ובעיקר הטלת קנסות כבדים ימגרו את הפרעות
4
לכל תוקפי הבית היהודי
יהודי | 29-07-2015 11:09
מצער שבמקום לעזור בבניית הארץ ולתת יד לבית יהודי חזק בחרו רבים בליכוד שממשיך להרוס , כל קוראי הבחירה בליכוד תמוה איפה הם היום ותמוה ההתקפות על הבית היהודי שהיחידים שעומדים בגאון מול הכוחניות של בג"ץ והליכוד
5
למערכת האתר
יהודי | 30-07-2015 12:26
תתקנו את הכתבה, כי יש פה הוצאת דיבה. כתבתם כך: "מאוחר יותר הותקף (רועי שרון. תוספת של הכותב) גם על ידי מספר פרחחים מתוך המפגינים שטוענים כי הוא הוציא את דיבת הישוב בכך שפרסם כי העתירה לבג"צ בתביעה להרוס את הבתים הגיעה בשל התנגדות של התושבים למבנה בטענה של פגיעה באיכות החיים". אם השוטרים מעקמים את ידו והורסים בתי יהודים, אז הכל בסדר- הם נקראים שוטרים, אבל כשהנוער הטהור והקדוש שנלחם לכבוד ארץ הקודש עושה את זה אתם קוראים להם פרחחים?!?!?! בושה וחרפה לכם! זה ממש לשון הרע והוצאת דיבה! אתם ממש מוטים ומשקרים ומשתמשים בקונוטציות שליליות! ובתור כתבים אתם יודעים מה החשיבות של שימוש שלכם במילים כאלה! תתקנו את זה מיד! זו ממש הוצאת דיבה!