[[[http://www.youtube.com/watch?v=CGuHAwhuqF0]]]
ביטוח דירה בתקופת שיפוצים: איך להישאר מכוסים גם כשהבית מתהפך
12:45
|
חדשות סרוגים
0
מה דעתך בנושא?
12 תגובות
0 דיונים
ל11
ועדיין, הכללים בעלייה להר ידועים. אפילו להזיז שם שפתיים אסור. ומצטערת שקראתי לו טיפש, אין לי משהו אישי כלפיו.
00:55 27.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אליהו
הרי יהודים לא הולכים למחנה שכינה, רק מחנה ישראל. אל-שקצה בכלל נמצאת במקום שלא חלק מההר
23:15 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חיזוק לבין הזמנים: "העבר עיני מראות שוא" אין בשום מאמר שום טענה אמיתית משכנעת להתיר את הפיאות ובגדים צמודות וקצרים שרוב נשות האברכים לובשות/הולכות איתם.. הפיאות הללו מושכות תשומת...
חיזוק לבין הזמנים: "העבר עיני מראות שוא" אין בשום מאמר שום טענה אמיתית משכנעת להתיר את הפיאות ובגדים צמודות וקצרים שרוב נשות האברכים לובשות/הולכות איתם.. הפיאות הללו מושכות תשומת לב חזקה מאוד מאוד מאוד, ומחטיאות את הגברים בעבירות חמורות, ובפרט את בחורי ישראל הטהורים והתמימים שמבעירות בקרבם את יצר הרע..רח”ל.. כשבחור חשוב וטהור ח"ו נכשל ורואה אשת איש מלובשת כנ"ל, או אשת חבר, בכל מקום ובפרט ברחובות של ר’ עקיבא וגאולה, וLakewood, London, Antwerp, South Aferica, Australia, 13th Avenue, Ave J’ Monsey, Las Angeles, Cleveland, Canada, מאה שערים, קרית ספר, וכו’ וכו’ עם הבגדים צמודים והפאה המבריקה והנוצצת הזו, כשהיא פרועה, ופעמים רבות גם בדוקא נופלת עם המצח ומכסה את העין למקצת כידוע–זה מכניס בבחור הרהורים קשים ונוראים [הנשים הפרוצות האלו, פשוט מוציאים ממנו העניים] ומביאו לידי עבירות הכי חמורות בתורה!! ואח"כ הם ח"ו שופכין ז”ל, ומצנן לו את כל הקדושה שהשיג בעמל רב בהיותו 6 חדשים בישיבה… "העבר עיני מראות שוא" שלא תבלבלנה הבנות את השכל שהעיקר שלא תגלה את שיער ראשן וכו'. כי הפיאות של ימיינו עם הגוונים וסוג השיער שיותר יפה משיערן הטיבעי הוא פריצות אחת גדולה שמכשילה ביום אלפי אנשים תמימים. זו עבירה שאין עליה מחילה וסליחה… וכמו שכתב רבינו יונה שאין כפרה בעוה”ז למי שמחטיא את הרבים… אמנם מי שרוצה להתיפות לבעלה תתיפה לו בביתם אך לא ח”ו בחוץ!! ואשרי אשה המקפידה כל ימי חייה שכל הליכותיה יהיו 100% בצניעות אפילו שכולם צוחקים עליה, בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו ובזכות נשים צדקניות עתידים להיגאל. "העבר עיני מראות שוא" נא ונא לשפר צניעות בת ישראל. וצניעות ע"פ תורה לא כמו דברי ופסקי המיקל בכל דבר שבקדושה דהיינו, פאלק מאנגליה, בספר שלו המחריב הצניעות החרדי, הנקרא “עוז והדר לבושה” שהוא גם קיים בזה “ותשחק ליום אחרון” שהמציא הלכות מהעצבע, והוציא הספר המחריב הצניעות של עם ישראל ח"ו. הנשים הצנועות חייבים לשפר הצניעות שלהם בפרט בבין הזמנים בכל מקום ובכל עת וזמן בדרך התורה והשו"ע בלי הקולות שלו.
המשך 20:53 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אורה
גם עלה להר הבית שזה איסור כרת, וגם קרא שמע בהתממות, הרי הוא יודע שזה יגרום למהומה. הוא הפר את הכללים. נכון שהכללים עצובים וכואבים אך כשעלה היה צריך לעמוד בהם....
גם עלה להר הבית שזה איסור כרת, וגם קרא שמע בהתממות, הרי הוא יודע שזה יגרום למהומה. הוא הפר את הכללים. נכון שהכללים עצובים וכואבים אך כשעלה היה צריך לעמוד בהם. בקיצר טיפש.
המשך 19:10 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
לא ההלכה הסובלנית מדברת ממעשיהם אלא כח הנשק והאלימות
17:35 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אליהו
צריכים לגרש את השועלים מבית אלוקינו
16:31 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מחשבה קטנה: מה עבודתינו בתשעה באב? כתוב באמרי פנחס שבתשעה באב השכינה גם יושבת בארץ לכן גם אנחנו יושבים על הארץ יחד עם השכינה, כי אנחנו צריכים להיות קרוב...
מחשבה קטנה: מה עבודתינו בתשעה באב? כתוב באמרי פנחס שבתשעה באב השכינה גם יושבת בארץ לכן גם אנחנו יושבים על הארץ יחד עם השכינה, כי אנחנו צריכים להיות קרוב לשכינה כל הזמן, וכשאנחנו יושבים בארץ ומתאבלים ביחד עם השכינה אנו מתקשרים אליו. ויש לאדם להתבונן שאיזה פנים יש לו כאשר יושב על כסא רגיל בעת שהשכינה הקדושה יושבת בארץ אבילה וחפויה, וכמו"כ אפילו אלו שיושבים על הארץ אם לא משתתפים באבילות השכינה, הלא תכסה פני האדם על זה חרפה ובושה שאין דוגמתה, וה"ז דומה לאב עם בני משפחתו שיושבים שבעה ל"ע על אשת נעוריו , וכולם יושבים ומבכים מרה בבכיות עצומות עד שכל השומע בוכה עמהם וא' מהבנים שיושב עמהם יושב ומשחק ואינו משתתף בהאבל כלל, איזה פנים יש לו? ומה שנאמר שכשיושבים לארץ יושבים סמוך וקרוב לשכינה אין הכונה סתם שיושבים לארץ בגשמיות כי בזה שהגוף לבד יושב לארץ עדיין אינו מספיק להיות מפני זה קרובים לשכינה כי בודאי שא"א להיות קרוב לשכינה רק בגוף לבד בלי "הלב" אלא צריכים לישב לארץ גם בנפש כדי להתאבל באמת על החרבן, ואז יושבים סמוך לשכינה אז אנחנו קרובים לשכינה. ואיזה הזדמנות ישנו בט"ב ומי שלא תופס הזדמנות הזו אין שיעור לטפשותו, דהנה ידוע שבכל השנה אפשר להיות קרובים לשכינה רק ע"י שמחה של מצוה, כי עוז וחדוה במקומו ואין זה קל לכל אדם למי שאינו מזוכך עדיין כראוי שאז ה"ז קשה להגיע לשמחה של מצוה, ומכש"כ אדם שהוא מלא עבירות קשה לו מאד להכניס ללבו "שמחה של מצוה" כי החטא בטבע מוריד השמחה ונמצא שהרבה יותר קל להאדם וקרוב ללב האדם לאבל של מצוה, ממה שלשמחה של מצוה, ובט"ב היא ההזדמנות להתחבר לקב"ה מתוך אבל של מצוה. ועיקר להתעורר מכל זה לקבל על עצמינו לשנות את דרכינו להתקרב להקב"ה. אנחנו חייבים לתפוס ההזדמנות של מצות "אבל" על חורבן בית המקדש משום שאפשר לפעול הרבה לקרב הגאולה, כמו שכתב החיד"א שהבכיות של ט"ב על החרבן ה"ז תיקון על פגם בעניני קדושה שמעכבת הגאולה, ועוד כתב שמי שאינו יכול לבכות לכה"פ יעשה קול בכי וגם זה הוא תיקון לקרב הגאולה שלמה.
המשך 15:44 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
די לגזענות!
כולל רשות להסית, לתקוף, לקלל יהודים זה מותר!
15:13 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
Moshe
15:12 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ר
ומתעלמים מערבים רשעים . זה הזוי שיהודי קורא "שמע ישראל " ושוטרי "ישראל " כביכול , עוצרים אותו. אנחנו תחת שלטון הערב רב. צריך להשתחרר ממנו.
14:43 26.07.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר