כצל'ה מציג: "לו הייתי ראש הממשלה" - סרוגים

כצל'ה מציג: "לו הייתי ראש הממשלה"

יו"ר 'האיחוד הלאומי' לשעבר, יעקב כץ פרסם בסוף השבוע האחרון מספר עצות לראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת טורו השבועי בעיתון 'בשבע'. "יהודים אינם נרגמים בניו-יורק ובמוסקבה, ואינם נסקלים בברלין ובלוס-אנג'לס, וגם בירושלים בירתנו לא נסכים לתופעות מכוערות אלו"

כצל'ה מציג: "לו הייתי ראש הממשלה"
  (מרים אלסטר/פלאש90)

יו"ר 'האיחוד הלאומי' לשעבר, יעקב כץ (כצל'ה) פרסם בסוף השבוע האחרון מספר עצות לראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת טורו השבועי בעיתון 'בשבע'.

תחת הכותרת "בין נתניהו לצ'רצ'יל", נידב כצל'ה מספר עצות לנתניהו.

לדבריו: "לו הייתי ראש הממשלה הייתי מסביר את זכותנו על ארץ-ישראל כולה מכוח ספר הספרים, ושבארצנו הקטנטונת לא תקומנה שתי מדינות. שבמזרחה של ירושלים, יהודה, שומרון והגולן, מתגוררים כיום כ-800,000 יהודים… שיידויי האבנים המתבצעים מדי יום בששת השנים האחרונות על יהודים העולים להר הזיתים לפקוד קברי יקיריהם, יפסקו מיידית".

כצל'ה מבהיר כי "יהודים אינם נרגמים בניו-יורק ובמוסקבה, ואינם נסקלים בברלין ובלוס-אנג'לס, וגם בירושלים בירתנו לא נסכים לתופעות מכוערות אלו".

כצל'ה ממשיך את האנלוגיה וכותב כי "הייתי מורה לשר התחבורה על הרחבת כביש 60 החוצה את יהודה ושומרון מדרום לצפון, משני נתיבים לארבעה, בשל צמיחת האוכלוסיה במאות אחוזים. כביש זה הפך למפגע תעבורתי, בטחוני ובטיחותי. הקמת יישובים חדשים על שם הנרצחים בידי מחבלים, …הרתעה שהוכיחה עצמה בעבר".

"הייתי מורה על בניית 150,000 יח"ד ע"י הממשלה עצמה כך שהקבלנים יקבלו כספם מהממשלה והיא זו שתמכור הדירות לתושבים לפי תקנות שתקבע. הקמת יחידה מיוחדת ללכידת המחבלים מציתים ועונשים כבדים לפושעים אלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מידי פעם הוא יוצא מהבויידם לאיזו גיחה קצרה וחוזר
יאלה שמענו עליך | 12-07-2015 18:51
2
מזל שכצלה לא ראש ממשלה
ב | 13-07-2015 7:19
כי חוץ מלדבר הוא עושה כלום