עקיבא נוביק יחליף את נדב פרי בערוץ 10 - סרוגים

עקיבא נוביק יחליף את נדב פרי בערוץ 10

ספי עובדיה ועקיבא נוביק מצטרפים לערוץ 10 ויחליפו את נדב פרי שהודיע על עזיבתו את הערוץ לפני כחודש. תפקידו של פרי יפוצל כאשר נוביק ישמש ככתב הפרלמנטרי ואילו עובדיה ככתב הפוליטי של הערוץ

עקיבא נוביק יחליף את נדב פרי בערוץ 10
  (צילום מסך; ערוץ 10)

העיתונאים עקיבא נוביק וספי עובדיה מצטרפים לערוץ 10 ויחליפו את נדב פרי.

כזכור, בתחילת החודש הודיע פרי, ששימש ככתב הפוליטי והפרלמנטרי של ערוץ 10, על עזיבתו את הערוץ והצטרפותו לחברות קידוחי הגז.

על פי הדיווח בוואלה! תפקידו של פרי יפוצל לשניים כאשר כתב גל"צ, ספי עובדיה ישמש ככתב הפוליטי, ואילו העיתונאי הסרוג, עקיבא נוביק, המשמש ככתב הפרלמנטרי של 'ידיעות אחרונות', ישמש ככתב הפרלמנטרי של הערוץ.

במכתב ששלח הבוקר מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז לעובדי חדשות 10 נאמר, בין היתר: "אני שמח מאד על הצטרפותם של ספי ועקיבא לחדשות 10. מדובר בשני עיתונאיים מצטיינים, בעלי יכולת מוכחת בתחום הפוליטי, שעל שמם רשומה שורה ארוכה של הישגים עיתונאיים משמעותיים. ספי ועקיבא יחד עם רביב דרוקר ומואב ורדי יהוו, לטעמי, את הדסק הפוליטי-מדיני המוביל בתקשורת הישראלית".

עקיבא נוביק (26), יליד עופרה, התגייס בשנת 2007 לגלי-צה"ל, שם שירת ככתב צבאי שני וכעורך ומפיק במחלקה הצבאית. בשנת 2010 השתחרר מגלי-צה"ל והצטרף למערכת העיתון "ידיעות אחרונות", תחילה ככתב בשטחים וככתב לענייני חרדים. בין היתר פרסם נוביק שורת תחקירים על מותו של הרב משה טלבי ז"ל, שבעקבותיה הוכר טלבי כנפגע טרור על-אף טענת המשטרה שהתאבד; חשף את פרשת הזיופים בבחירות המקומיות בבית שמש; את התכתובת הפנימית בהתנחלות יצהר, שבה הובעה תמיכה בהרג חיילי צה"ל; את התבטאותו של יהורם גאון שלפיה המוזיקה המזרחית היא "זבל איום שלא ברא השטן" ואת קלטת הסחיטה שהובילה לפיצוץ פרשת "בחדרי חרדים". בשנת 2014 מונה לתפקיד הכתב הפרלמנטרי של "ידיעות אחרונות", וכיסה בתפקידו זה את מערכת הבחירות האחרונה.

ספי עובדיה (31), ראש מחלקת החדשות בגלי-צה"ל, התגייס לשירות בתחנה בשנת 2003, תחילה ככתב בדסק הספורט, ולקראת שחרורו מונה לתפקיד הכתב בכנסת. בין פרסומיו הבולטים ככתב פרלמנטרי: פרשת "נתן אשל", שהביאה לפרישתו מתפקידו של ראש הסגל במשרד ראש הממשלה; פרסום התיעוד המצולם של חברת הכנסת חנין זועבי לצד הפעלים החמושים על ספינת המרמרה; חשיפת קשריו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, עם רעייתו של נחום אדמוני, שמונה ב-2006 לעמוד בראש ועדת החקירה לבדיקת אירועי מלחמת לבנון השנייה – בעקבות הפרסום התפטר אדמוני מתפקידו והשופט אליהו וינוגרד מונה לתפקיד במקומו; חשיפת הוראת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשב"כ לבדוק במכונת אמת את בכירי לשכתו, בחשד להדלפת חומרים מסווגים ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו