השיחה המצמררת על האסון בחתונה: "אמבולנסים דחוף, תשלחו אמבולנסים"

השיחה המצמררת על האסון בחתונה: "אמבולנסים דחוף, תשלחו אמבולנסים"

"נראה לי מישהו מת, אני לא יודע מה הולך כאן. תביאי כמה שיותר אמבולנסים..." כך נשמע יובל, שהזעיק את צוותי מד"א לאסון באולם 'עדיה' ביבנה אתמול בערב. האזינו

"אמבולנסים דחוף, תשלחו אמבולנסים"
  גשר התאורה שקרס באמצע הרחבה (מתוך ynet)

"אמבולנסים דחוף, אולם אירועים 'עדיה', אמבולנסים דחוף. יש כאן אנשים, נפלו המנורות מלמעלה מהתקרה, דחוף. נפלה התאורה מלמעלה, כל התאורה נפלה כאן על אנשים", כך נשמע יובל, אחד האורחים בחתונה שהסתיימה בטרגדיה אתמול ביבנה.

האולם שככל הנראה פעל ללא רישיון עסק, הפך את ליל החתונה לאסון, בו נספתה אביבה חיון בת 54 ממושב עזר.

האזינו לשיחה בין יובל ובין מוקדנית מד"א

(באדיבות מד"א)

בשיחה נשמע יובל אומר: "נראה לי מישהו מת, אני לא יודע מה הולך כאן. תביאי כמה שיותר אמבולנסים… נראה לי ראיתי מישהי מתה, אני לא יכול להסתכל על זה, אני לא יכול להתקרב לשם".

בערך בשעה 00:30 קרס גוף תאורה ענק על החוגגים בתוך רחבת הריקודים. אישה אחת נהרגה כאמור – אביבה חיון מהמושב עזר שהערב הובאה למנוחות במושב אמונים – ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני ועוד 21 באורח קל. חוקרי יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז ממשיכים לחקור את האירוע ולאסוף ראיות. בעלי האולם, מהנדס ששימש יועץ בטיחות וכן אחד מאנשי הצוות באולם חשודים בגרימת מוות ברשלנות והם עוכבו לחקירה

חוקרי המשטרה גם בחנו את סרט הווידאו של החתונה ואת סרטוני מצלמות אבטחה. במשטרה אומרים שיחקרו באזהרה מעורבים נוספים. קצין אג"מ מרחב שפלה ותובע הרישוי המחוזי הוציאו צו סגירה ל-30 יום לאולם בהסכמת בעלי האולם. תוקף הצו ייבחן שוב לאחר תיקון הליקויים וקבלת אישור מגורמי המקצוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו