שוב: ח"כ ישראלי ישתתף במשט "תמיכה" לעזה - סרוגים

שוב: ח"כ ישראלי ישתתף במשט "תמיכה" לעזה

חבר הכנסת באסל גטאס מהרשימה הערבית המאוחדת הודיע לראש הממשלה ולשר הביטחון כי בכוונתו להשתתף במשט תמיכה לעזה. "אתה וממשלתך תישאו באחריות מלאה לתוצאותיו"

שוב: ח"כ ישראלי ישתתף במשט "תמיכה" לעזה
  (הרצל שפירא/פלאש90)

כחמש שנים לאחר שחברת הכנסת, חנין זועבי, השתתפה במשט 'המרמרה' חבר כנסת ישראלי נוסף, באסל גטאס, צפוי להשתתף במשט תמיכה נוסף שיצא מיוון לכיוון עזה, כך חושף היום (ראשון) האתר ווינט.

על פי הדיווח, גטאס צפוי להשתתף במשט בטענה שמטרתו היא להעניק סיוע הומניטרי לתושבי עזה וגטאס, הנמנה בין מארגני המשט כבר נמצא ביוון שצפוי לצאת לדרכו עד יום שלישי הקרוב.

גטאס מבחינתו  לא התכוון להסתיר את השתתפותו במשט ואף שיגר מכתב לשר הביטחון, משה (בוגי) יעלון ולראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו הצהיר על כוונתו לעלות על הסיפון.

"אין שום סיבה למנוע מאיתנו להגיע לעזה ולהגיש את הסיוע שאנחנו מביאים איתנו", כתב גטאס ליעלון ולנתניהו.

גטאס הוסיף כי "אני קורא לכם להורות לכוחות הביטחון הישראליים להתרחק מהמשט ולתת לו להמשיך בדרכו. השתלטות על הספינות ומניעתן להגיע ליעד יסבכו את ישראל במשבר בינלאומי קשה נוסף, שאתה וממשלתך תישאו באחריות מלאה לתוצאותיו".

גטאס אף הבהיר כי אינו חושש שיקרה מה שקרה במשט המרמרה עם חברת הכנסת, חנין זועבי. בשיחה לוויאנט אמר גטאס כי "המשט כולל אנשים שבאים להגיש סיוע, בעיקר רפואי. הוא משט שלום ולא אלים. לאלה שיבקרו אותי אני אומר: למה שלא תצטרפו? מדוע ישראלים שאכפת להם מכך שלא ייפתח פה סבב אלימות נוסף, לא מצטרפים אליי כדי לסיים את המצור החמור על עזה?"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד לצה"ל
| 21-06-2015 22:52