לא שמתם לב: בני בגין התפטר מהממשלה - סרוגים

לא שמתם לב: בני בגין התפטר מהממשלה

מזכיר הממשלה עדכן את השרים כי ביום שישי הגיש השר בני בגין מכתב התפטרות מהממשלה. 48 השעות כבר חלפו ולכן כעת בגין אינו שר יותר. האם הוא גם בדרך החוצה מהכנסת?

author-image
לא שמתם לב: בני בגין התפטר מהממשלה
  תומר ניר

השר ללא-תיק בני בגין התפטר מהממשלה.

מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט עדכן היום את שרי הממשלה בישיבתה השבועית, כי ביום שישי האחרון הגיש בני בגין מכתב התפטרות לראש הממשלה, והיום לאחר שעברו 48 שעות, נכנסה ההתפטרות לתוקף ולכן בגין כבר אינו חבר יותר בממשלה.

כהונתו הקצרה של בגין בממשלה- 20 יום, החלה די במפתיע, כשראש הממשלה הכריז בעת הצגת הממשלה החדשה, כי בגין ימונה לשר ללא תיק, מבלי שבגין יידע על כך. עם השבעתו של השר גלעד ארדן, נוצר מצב בו בממשלה יש 21 שרים, לעומת ה-20 עליהם הוסכם בהסכמים הקואליציוניים, מה שהצריך את בגין להתפטר.

CGVD88sUAAE-_ba

כזכור, בגין שוריין ברשימת הליכוד על ידי נתניהו, ממש ביום האחרון שלפני הגשת הרשימות, ונחשב כגורם ממתן ברשימה הנצית של הליכוד. כעת חוזר בגין לספסלי הכנסת, ולא ברור אם יישאר ח"כ פשוט, או יעדיף לפרוש שוב מהחיים הפוליטיים. אם יעשה צעד כזה, תחליף אותו שירן השכל, הנמצאת במקום ה-31 ברשימת הליכוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ברוך שפטרנו !!!!!!!!!!!!! שמאלן עלוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
| 31-05-2015 14:17
2
נכון
ברלה | 31-05-2015 14:22
כי בגין איננו בנט! הוא לא נלחם על כסא. הוא משתדל לשרת את עמו בצורה המיטבית ולא יגרום להפלת ממשלת ימין. ברכותי!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
ולמה? חבל מאוד! דרושים אנשי אמת
| 31-05-2015 15:32
תוכן