חדשות

השופטים החליטו: נתניהו יצטרך להעיד 3 פעמים בשבוע

מעלים הילוך: השופטים במשפט נתניהו החליטו כי למרות המלחמה והעיסוקים הרבים של ראש הממשלה, נתניהו יצטרך להעיד 3 פעמים בשבוע

השופטים החליטו: נתניהו יצטרך להעיד 3 פעמים בשבוע
צילום: (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

השופטים במשפטו של נתניהו החליטו היום (שלישי) כי החל מה-2 בנובמבר, הדיונים יתקיימו במשך ארבעה ימים בשבוע – מראשון ועד רביעי. נתניהו יצטרך להעיד 3 פעמים בבית המשפט בעניין תיקיו, וביום הרביעי יעיד אדם אחר.

בהסבר מדוע נקבע כך, טענו השופטים – רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם – כי ההחלטה התקבלה "נוכח הצורך לקדם את המשפט".

נזכיר כי במהלך כל התקופה האחרונה, עורכי דינו של נתניהו ביקשו לא פעם לדחות או לבטל חלק מעדותו, הן בעקבות מצב בריאותי והן בעקבות לא מעט דיונים ביטחוניים ואילוצים כאלו ואחרים.

פרקליט המדינה לשעבר מטיל פצצה: "הם מפחדים מנתניהו"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

15 תגובות
11
מגככת
12.08.25

עכשיו יאריך את המלחמהויכיר טוב יותר את איברי גופו,עי כך שכל פעם אחר יכאב .....ייקח חופש

הצטרפו אלינו