בש"ס מגיבים היום (שני) לראשונה לסרטון בו נראה יו"ר המפלגה אריה דרעי אומר לתלמידי ישיבה: "אל תחשבו לתרום" וטוענים כי מעולם לא קרא להשתמטות או לאי־שירות.
"הוא נשא דברי חיזוק בפני תלמידי ישיבה קטנה בירושלים, בני 15–16, והדגיש כי לימוד התורה הוא יסוד קיומו הרוחני והביטחוני של עם ישראל. כחבר קבינט מדיני־ביטחוני ותיק, הרב דרעי פועל לילות כימים למען ביטחון ישראל ושמירת חיי חיילי צה״ל.
שיא הניתוק: העיתון החרדי 'יתד נאמן' הכריז "מלחמה"
"ש״ס צועדת לאורו של מרן רבנו עובדיה יוסף זיע״א, שזעק בתקיפות נגד כל פגיעה בלומדי התורה ומאידך העריך מאוד את חיילי צה״ל המוסרים נפשם למען העם – ותמיד ברך אותם בחום".
רציתם קוסם ... קבלתם מלאך חבלה שיסרסר בחיי ילדכם כדי להשאר בשלטון ... רציתם בטחון ... קבלתם ממשלה שחושבת שהחמאס זה נכס ... רציתם קצת ערכים יהודיים ... קבלתם קואלציה שחושבת שהשבת השחורה זה נס ... רציתם נאמנות למדינה ... קבלתם לשכה הכי חשובה במדינה שורצת סוכנים קטארים ... רציתם "נצחון מוחלט" ככה הוא נראה ... טפשים תתעוררו