היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, פרסמה היום (ראשון) את חוות דעתה על גיוס מאות אלפי חיילים מילואים לטובת החלטת הממשלה להרחבת הלחימה ברצועת עזה.
היועמ"שית ציינה כי על אף שההצעה "מעוררת קשיים משפטיים" בשל חוסר השוויון בנטל בין אוכלוסיות שונות, אין מנוס מהצעד בשל המצב הביטחוני.
איראן פרסמה "רשימת חיסול" של בכירים בישראל





תגובות
היועמשית עם שגעון גדלות! אין דבר שהיא לא מתערבת בו, והכל מתוך ידענות מופלגת, כמובן. עד שמגיע בג"צ ומראה לה כמה היא אפסית.
כן, למרבה הצער היועמשי"ת כנראה טעתה סיכון אבל לארבעה מעבר לכך לעומתה הממשלה פעלה בניגוד ברור לחוק וקבעה ללא סמכות הדחה בלי השלמת בבירור והתהליך להדחה.
כשהראש הפוך, הכל הפוך!! האם מפליא השימוש הנלוז של נתניהו בדברי מתנגדיו? השקרן והרמאי שלא מסוגל לקיים הסכם, עכשיו לא מוכן לדון בהסכם שהוכתב לפי דבריו שלו עצמו, ובטענת איבוד אמון של הנאשם במרמה והפרת אמונים, האיש שלא מתייחס לפסיקה שהוא האדם האשם בהפקרה על מירון, יחד עם שותפו מאז מורשת רבין אוסלו למעשי מרמה, דרעי הגנב הרמאי, עכשיו תובע באלימות הדחה של הממונה על התביעה, כי איבד אמון ביכולתו לשחק בה, וממשיך להתעלל בחטופים ובני משפחותיהם, יחד עם חבריו מקדשי המוות והסבל של אחרים, הממונה על השבץ, סטרוק, והממונה על שולחן המוות, סמרטטיש, והממונה על עריכת הדין של כל דאלים גבר, בן הגביר, הבן האהוב של נתניהו וחקוי סוטה בשמוש בראשי התיבות של בן גוריון, בג, באג במערכת!!