חדשות

הבכיר מתריע: זו הסיבה שאנחנו נכשלים מול חמאס

אל"מ (מיל') פרופ' גבי סיבוני, פירט מהי לדעתו הסיבה לכך שאנחנו נכשלים מול חמאס בעזה. עוד הוא התייחס לטענה של שחיקת הלוחמים במלחמה

הבכיר מתריע: זו הסיבה שאנחנו נכשלים מול חמאס
צילום: דובר צה"ל

אל"מ (מיל') פרופ' גבי סיבוני, לשעבר מפקד סיירת גולני, התראיין היום (ראשון) ב103fm ודיבר על המשך המלחמה בעזה. בדבריו הוא אמר: "אנחנו כשלנו בשנה וחצי האחרונות בגלל שאנחנו הזנו את חמאס.

המשכנו להכניס סיוע, ולא פינינו את האוכלוסייה – הכנסת מזון היא בהתעקשות הרמטכ"ל ובתמיכת הפצ"רית והיא חוות דעת שאיננה חוקית, לא ערכית ולא מוסרית".

עוד הוא התייחס לשחיקת הלוחמים לאחר 22 חודשי מלחמה: "המלחמה הזו היא המקבילה שלנו למלחמת העולם השנייה. במלחמת העולם השנייה נלחמו שש שנים ולא בלבלו את המוח".

חדשות סרוגים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
3
ישעיהו
10.08.25

רק שבמלחמת העולם השנייה הייתה קואליצייה של מדינות שנלחמו ולא מדינה קטנה אחת קטנה עם צבא קטן ושחוק שנלחם ב7 חזיתות במקביל