
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מקדם העברה של מיליארדי שקלים נוספים מתקציב המדינה לטובת הסיוע ההומניטרי לאוכלוסייה האזרחית בעזה – כך דווח הערב (שלישי) בכאן 11.
על פי הדיווח, בימים האחרונים דנו במשרד האוצר באפשרות לפרוץ את תקציב המדינה לשנת 2025 כדי להגדיל את תקציב הביטחון. במהלך הדיונים האלה סמוטריץ' דרש שהגדלת התקציב תכלול 3 מיליארד שקלים עבור הצרכים ההומניטריים בעזה.
עוד באותו נושא
דיווח: זו המדינה שמפעילה מטוסים בעזה לאיתור חטופיםחדשות סרוגים

במקום לעזור לחיילים למשפחות מעבירים לעזה. מדינה מטומטמת אין בעולם שנותנים לשונאים שלך כ'כ הרבה סיוע