ארץ ישראל יפה

אחרי 24 שעות: הוסר איסור הכניסה לחופים בצפון

אחרי מעל 24 שעות, משרד הבריאות הודיע על הסרת אזהרת הרחצה בחופי אכזיב, בננה ביץ', חוף פארק אכזיב וחוף בצת. מנגד, אזהרת רחצה נוספת פורסמה לכל חופי נאות בקריית חיים

אחרי 24 שעות: הוסר איסור הכניסה לחופים בצפון
צילום: (צילום: חן לאופולד/פלאש90)

לידיעת הנופשים: אחרי מעל 24 שעות, משרד הבריאות הודיע כעת (שלישי) על הסרת אזהרת הכניסה לחופי אכזיב, בננה ביץ', חוף פארק אכזיב וחוף בצת במועצה אזורית מטה אשר שבצפון. זאת לאחר שהתקבלו תוצאות בקטריאליות תקינות במים.

מנגד, אזהרת רחצה נוספת פורסמה הבוקר לכל חופי נאות בקרית חיים עד להודעה חדשה. אזהרת הרחצה כוללת גם את החוף הנפרד בקריות, דווקא עם תחילת חופשת "בין הזמנים".

בהודעת משרד הבריאות נאמר כי "בשל תוצאות מיקרוביאליות חריגות מזהיר משרד הבריאות את הציבור מפני רחצה, בכל חופי נאות בקרית חיים (חופים צפון, מרכז ודרום (תחנות 1-3) עד להודעה חדשה. המשרד ממשיך במעקב".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו