אלוף (במיל') עמירם לוין אמר בשבת תרבות במשען כי: "הפקודות שהממשלה נותנות הן פשע. צריך לקרוא לילד בשמו – לתת הוראה לירות על ילדים והורים רעבים שמחפשים פת לחם כי שומרים עליהם שני נוח'בות זה פשע. זה רצח עם, וזה מה שאנחנו עושים שם".
דבריו עוררו סערה לאחר שהופצו ברחבי העולם ,ואנטישמים ושונאי ישראל רבים השתמשו במשפט הזה כהוכחה לכך שיש רעב בעזה.
אוהד חמו: "יש רעב כבד בעזה, האשמה היא על ישראל"
תגובות
"היהודים יהיו מנהלים , מפקחים , פקידים , ושוטרים , מדינה השולטת על אוכלוסיה עויינת של 1.4~2 מיליון זרים , תיהיה בהכרח מדינת ש.ב. על כל המשתמע מכך כהשלכות על החינוך , חופש הדיבור , חופש המחשבה ,המשטר הדמוקרטי , והשחיתות המאפיינת משטרים קולוניאליים תדבק גם בה" .... ליבוביץ 1968 ...