אחרי שעות של חסימות, כביש 1 נפתח לתנועה מלאה, לאחר שנחסם הבוקר (שישי) במחלף ענבה באזור מודיעין, בעקבות בעיות בגשר במקום.
כזכור שני נתיבים נחסמו היום בכביש 1 במחלף ענבה ליד מודיעין לשני כיווני הנסיעה, בשל עבודות במקום (בעקבות פגם בגשר), מהמשטרה נמסר כי במקום עומסי תנועה ונהגים מתבקשים שלא להגיע לאזור.
עוד באותו נושא
נתיבי איילון ייחסמו בלילות הקרובים: זאת הסיבהחדשות סרוגים

מהמשטרה נמסר: " כביש 1 במחלף ענבה 2 נתיבים מתוך 3 יהיו סגורים בשעות הקרובות עקב מפגע בטיחותי. ליוצאים לכיוון בית שמש וירושלים וחזרה נא לקחת את החסימה בחשבון זמן היציאה לנסיעה . מומלץ להשתמש בנתיבים חלופיים ולהיעזר בתוכנות ניווט".





תגובות
הגשר מעל מחלף ענבה , מתחיל כבר להראות כמו ״הגשר על נהר קוואי״