הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי, התייחס לסוגיית המלחמה בעזה ואמר: "חלק יגידו לך שחמאס אשם, חלק יגידו לך שראש הממשלה אשם, יודע מה? קשה מאוד לשפוט. גם כאן לא משנה עם מי אתה מדבר, קשה מאוד לגבש תמונה סופית ולברור את האמת של איפה בדיוק אנחנו עומדים ובמרכאות "מי אשם".

X2Twitter.com_oAb39EBclqSCZsFS_270p| צילום: מתוך חדשות 12 לצורך סקירה
עוד הוא הוסיף: "שני הצדדים אשמים, יכול להיות. אני באמת לא יודע". ינון מגל התייחס לכך וכתב: "תגידו, הוא של ישראל?"
הבכיר בתחזית מבעיתה: "זה מה שחמאס צפוי לעשות"
תגובות
האשם הגדול הוא ניר דבורי שרוצה לחפות על זה זהוא לא יודע מאומה אז מה יותר קל מלהאשים את נתניהו ממילא מקבל גב גדול מהשמאל .