ברנז'ה

ניר דבורי על נתניהו וחמאס: "שני הצדדים אשמים"

הכתב הצבאי ניר דבורי התייחס לסוגיית המלחמה בעזה, ועורר סערה ברשת כאשר אמר כי: "שני הצדדים אשמים", והתייחס לראש הממשלה נתניהו וחמאס

ניר דבורי על נתניהו וחמאס: "שני הצדדים אשמים"
צילום: ניר דבורי

הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי, התייחס לסוגיית המלחמה בעזה ואמר: "חלק יגידו לך שחמאס אשם, חלק יגידו לך שראש הממשלה אשם, יודע מה? קשה מאוד לשפוט. גם כאן לא משנה עם מי אתה מדבר, קשה מאוד לגבש תמונה סופית ולברור את האמת של איפה בדיוק אנחנו עומדים ובמרכאות "מי אשם".

X2Twitter.com_oAb39EBclqSCZsFS_270p
X2Twitter.com_oAb39EBclqSCZsFS_270p| צילום: מתוך חדשות 12 לצורך סקירה

עוד הוא הוסיף: "שני הצדדים אשמים, יכול להיות. אני באמת לא יודע". ינון מגל התייחס לכך וכתב: "תגידו, הוא של ישראל?"

הבכיר בתחזית מבעיתה: "זה מה שחמאס צפוי לעשות"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
ג׳ורג׳
30.07.25

האשם הגדול הוא ניר דבורי שרוצה לחפות על זה זהוא לא יודע מאומה אז מה יותר קל מלהאשים את נתניהו ממילא מקבל גב גדול מהשמאל .