כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני בפיקוד אוגדה 36, פועלים במרחב חאן יונס שברצועת עזה. במסגרת הפעילות, לוחמי גולני ולוחמי יהל״ם איתרו מנהרה באורך של קילומטר ובעומק של כ-15 מטרים, אשר בתוכה הוסתרו אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ובהם מטענים, נשקים מסוג קלאצ׳ניקוב וטילי RPG. המנהרה הושמדה בחלקה.

1bb55358-ffc3-4e42-84c8-97f0642851e8| צילום: צילום: דובר צה"ל
בנוסף, הכוחות חיסלו עשרות מחבלים והשמידו תשתיות טרור רבות בהן מבנים צבאיים, מצבור אמצעי לחימה, עמדות תצפית ועמדות שיגור שכוונו לעבר כוחותינו.
עוד באותו נושא
דיווח דרמטי: בעקבות האיומים נגדו – חמאס מתקפלחדשות סרוגים

כוחות פיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל.
תגובות
נראה שכבר עשור הנבלות האלה חופרים יום ולילה ומחביאים אמל"ח. איפה היה השב"כ. זו הסיבה שכל המפקדים שלהם לשעבר רוצים להפסיק את המלחמה כדי שלא נבין עד כמה התעסקו בכלום וקיבלו פנסיה תקציבית. נבלות יותר מחמאס