המשנה לנשיא העליון, נעם סולברג, דחה הערב (שלישי) את בקשת העותרים ולא קבע מועד לדיון דחוף בבג"ץ הדחת היועמ"שית.
יחד עם זאת, סולברג שיגר רמז עברה לממשלה, והציע לה לחזור לדרך הישנה שבה היו מדיחים את היועמ"שית. כלומר, לחזור לוועדת האיתור (ועדת גרוניס) שמינתה את בהרב מיארה מלכתחילה כדי לקבל את חוות דעתה בנושא ההדחה.

תגובות
כותרת מפוצצת "התערבות גסה" אולי כדאי שמישהו יתערב ויראה מה קורה בממשלת העבריינים שעושים הכל עקום ולא לפי חוק, ואיכשהו מצליחים להרוס גם את המצב הבטחוני, הכלכלי המדיני וגם את כל מה שישראל הייתה פעם. בעזה אין הכרעת חמאס ואין חטופים, אין גיוס חרדים, אין כלכלה אבל מה יש? חיילים שחוקים ופוסט טראומתיים, חטופים במנהרות, ישראלים מצורעים בעולם אה וגם חשוד באונס יו"ר ועדת כספים מחליא