מובילת המחאה שקמה ברסלר, התייחסה היום (שישי) לאמירה של נשיא צרפת מקרון אמש, שאמר כי מדינתו תכיר בהקמת מדינה פלסטינית.
בתגובה כתבה: כל מי שבא בטענות למקרון אבל לא להוא שטיפח את החמאס כנכס והעביר לו מאות מיליוני דולרים קטארים כל שנה, כסף שבאמצעותו הם הוציאו ועל את הטבח, ואז התברר שיועציו הקרובים ביותר קבלו גם הם כסף מחמאס והוא מגבה אותם. כל אלה…".
ישראל זיו: "זכות הקמה מדינה פלסטינית – שמורה לנתניהו"
תגובות
המחאה הזו, וזו שלפניה, כמו כל המחאות נועדו לפמפם אנשים חדשים לפוליטיקה, דפני ליף, סתיו שפיר ועוד כל מיני גיבורי מחאה ומהפכה, שלבשו חולצות של צ'ה גווארה בילדות מבלי להבין למה, מי מממן את זה? אילו גורמים זרים מעורבים? ומי הקורבנות באמת?