חדשות ספורט

אקס מכבי חיפה טוען: "חוקי הקורונה בישראל נאכפו עם טנקים"

יאניק וילסחוט שחקן מכבי חיפה לשעבר טען בראיון בהולנד לגבי הקורונה בישראל: "הצבא היה ברחובות עם טנקים כדי לאכוף את הסגר"

אוהדי מכבי חיפה, יחזרו לחייך? |
אוהדי מכבי חיפה, יחזרו לחייך? | | צילום: צילום: אורן בן חקון/פלאש 90

מכבי חיפה עברה הרבה גלגולים מאז עזב יאניק וילסחוט, ב-2021 לצסק"א סופיה הבולגרית, וגם וילחסוט עצמו עבר מספר גלגולים. בראיון בהולנד דיבר על התקופה במכבי חיפה וסיפר: "

השחקן סיפר: ""היו לי הרפתקאות משוגעות, במכבי חיפה לא ידעתי בדיוק למה לצפות, המצב באזור הוא מסובך, כידוע. בכל זאת, זו הייתה תקופה נפלאה ככדורגלן. האצטדיון היה מלא ב-25 אלף צופים משוגעים, ואז לצערנו הגיעה הקורונה. הצבא היה ברחובות עם טנקים כדי לאכוף את הסגר. אבל הכדורגל נמשך לאחר מכן והפכנו לאלופים (בעונה השנייה)".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות