חדשות

משפחות החטופים: "עוד פספוס הזדמנות הוא דבר בלתי נסלח"

במטה משפחות החטופים הגיבו להחלטה על החזרת צוות המו"מ מדוחא, ודרשו לקבל עדכון מיידי על הפערים מול חמאס: "עוד פספוס הזדמנות להשבת כל החטופים הוא דבר בלתי נסלח. זה יהיה כישלון מוסרי, ביטחוני ומדיני נוסף"

משפחות החטופים: "עוד פספוס הזדמנות הוא דבר בלתי נסלח"
צילום: (צילום: תומר ניוברג / פלאש90)

במטה משפחות החטופים הגיבו היום (חמישי) להחלטת לשכת ראש הממשלה על החזרת צוות המשא ומתן מדוחא, זאת בעקבות התשובה של חמאס להצעה הישראלית. בדבריהם דרשו לקבל עדכון מיידי על מצב המו"מ והפערים מול חמאס, במטרה להביא להשבתם של כל החטופים מהשבי.

"המשפחות עוקבות בדאגה אחר הדיווחים על החזרת צוות המו״מ מדוחא" נמסר. "המו"מ נגרר כבר זמן רב מדי. כל יום שחולף מסכן את גורל החטופים לשיקום ואת היכולת לאתר את החללים ולקבל מידע מודיעיני לגביהם".

עוד נאמר כי "המשפחות פונות לראש הממשלה, השר דרמר וגל הירש לקבלת עדכון מידי על מצב המו״מ והפערים המרכזיים בו. עוד פספוס הזדמנות להשבת כל החטופים והחטופה הוא דבר בלתי נסלח. זה יהיה כישלון מוסרי, ביטחוני ומדיני נוסף בסדרה בלתי נגמרת של החמצות".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

10
9
רוחמה
24.07.25

האמריקאים אמרו בפרוש שחמאס לא מעט יין