חדשות

אוהד חמו: "יש רעב כבד בעזה, האשמה היא על ישראל"

עיתונאי חדשות 12 אוהד חמו התייחס למצב ההומניטרי בעזה, וטען כי הוא מדבר יום יום עם עזתים שמספרים לו על רעב כבד ששורר ברצועה

40% מהתושבים מעוניינים לצאת מהרצועה
40% מהתושבים מעוניינים לצאת מהרצועה | צילום: עבד רחים קטיב\פלאש 90

עיתונאי חדשות 12 אוהד חמו, טען בשידור חי כי "יש רעב בעזה וצריך להגיד את זה בקול רם, ברור וצלול". נזכיר כי בימים האחרונים, סוגיית הסיוע ההומניטרי עלתה לכותרות בכל העולם, לאחר שהופצו תיעודים המראים על רעב ששורר בעזה.

"אני מדבר בכל יום עם לא מעט עזתים, ואני שומע על עדויות קשות. אנשים שלא אוכלים ימים שלמים, כלום לא נכנס לפה. אנשים ירדו עשרות קילוגרמים, הם חלשים, רועדים". עוד הוא הוסיף: "גם אם נכנס מספיק סיוע לעזה, רבבות לא משיגים את המזון. האחריות היא לא רק על חמאס אלא גם על ישראל".

חמו הותקף ברשת על דבריו אלו, לאחר שבישראל טענו כי הוא מדברר את האויב.

חדשות סרוגים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

84 תגובות
71
מוני
24.07.25

מי צריך מחבלי נוחבה, כשיש כאלו "אוהבי ישראל "ביננו

הצטרפו אלינו