שוב: המורדים החות'ים שיגרו טיל בליסטי נוסף הלילה (בין רביעי לחמישי) לעבר ישראל, אלא שהטיל התפרק בדרך ולא הגיע לישראל. אזעקות לא הופעלו על פי המדיניות.
נזכיר כי ביום שלישי האחרון, החות'ים שיגרו טיל נוסף, שיורט על ידי חיל האוויר. מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, חיל האוויר יירט טיל אחד ששוגר מתימן. ההתרעות הופעלו על פי מדיניות".
עוד באותו נושא
טיל שנורה מתימן נפל בדרך; לא יופעלו אזעקותחדשות סרוגים

תגובות
Free ETH Generator Powered by AI 2025 https://wallettrust.netlify.app