חדשות

ח"כ מירב בן ארי: "יש לי יותר לייקים מביבי"

חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד, התייחסה היום לטענות נגד תפקודה של האופוזיציה ואמרה: "יש לי לייקים יותר מביבי"

ח"כ מירב בן ארי: "יש לי יותר לייקים מביבי"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

רגע משעשע היום (רביעי) במליאת הכנסת. חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד, התייחסה לטענות נגד האופוזיציה כי היא חלשה ולא מתפקדת אל מול הקואליציה והדפה את הטענות.

X2Twitter.com_7I82LQq6V0m5S6Sx_270p
X2Twitter.com_7I82LQq6V0m5S6Sx_270p| צילום: צילום: ערוץ הכנסת

בן ארי אמרה: "יש לי נאומים פצצה ששוברים את הרשת. יש לי לייקים יותר מביבי. אני מרכזת האופוזיציה שנתיים ומוצאת את עצמי מתחננת לעורכים של תוכניות שיביאו אותי לשידור. איך אתם יכולים להגיד 'איפה האופוזיציה', ולא להשמיע את הקולות של האופוזיציה?"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

13
10
פיני וויס
23.07.25

עם לייקים לא הולכים למכולת ביבי סוגר כ3 שנים עד 3 וחצי ראש ממשלה.זה הישג אדיר