חדשות

אירוע חריג: פורעים השחיתו ניידת משטרה בשילה

פורעים השחיתו ניידת משטרה שחנתה ביישוב שילה, כשריססו עליו כתובת גרפיטי וניקבו את צמיגיו. במשטרה פתחו בחקירה: "מדובר באירוע חמור הפוגע בשלטון החוק, ולא יתקבל בשום אופן"

אירוע חריג: פורעים השחיתו ניידת משטרה בשילה
צילום: אילוסטרציה (הדס פרוש/פלאש90)

אירוע חריג: פורעים קיצוניים השחיתו במהלך הלילה (בין שני לשלישי) ניידת משטרה אשר חנתה ביישוב שילה. במשטרה אמרו כי הפורעים ריססו על הרכב כתובת גרפיטי וניקבו שניים מצמיגיו.

שוטרים וחוקרי מחוז ש"י הגיעו למקום, פתחו בחקירה ואספו ממצאים מהזירה, במטרה לאתר את החשודים ולמצות עמם את הדין. עוד נאמר כי החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב שומרון.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה פגיעה ברכב משטרתי ובאנשי אכיפת החוק " נמסר מהמשטרה. "מדובר באירוע חמור הפוגע בשלטון החוק, ולא יתקבל בשום אופן".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות