אם בעבר נדמה היה שהמגזר החרדי פועל בתוך מערכת תקשורת סגורה, עיתונות מודפסת, שלטי חוצות ממוקדים ומודעות בסגנון מסורתי, הרי שהשנים האחרונות מציירות תמונה שונה לגמרי. מתחת לפני השטח, ולעיתים ממש על המסך שלכם, מתעצבת מציאות חדשה, ציבור חרדי צעיר, מחובר, מעודכן – ובעיקר נוכח בדיגיטל.
מי שמובילים את המהפך הזה מבפנים הם אנשי מקצוע מתוך המגזר עצמו, שמבינים לעומק את השפה, התרבות והערכים, וגם יודעים להפעיל קמפיין חכם שמדבר את שפת הדור והמגזר.
הכירו את Expando, משרד פרסום צעיר, יצירתי ונועז, שנולד מתוך הצורך לפנות אל הדור החדש של הצרכנים החרדים, ולדבר אליהם באמת, ולפרצוף!
הדור החרדי החדש, מחובר, דעתן, ודיגיטלי
Expando הוא הרבה יותר ממשרד פרסום, הוא מיזם חברתי-שיווקי שחושב אחרת. את הצוות מרכיבים אנשי מקצוע חרדים בגילאי 20-30, בעלי ידע עמוק בעולם הפרסום הדיגיטלי לצד הבנה תרבותית עמוקה של קהלי היעד ותתי המגזרים השונים (חסידי, מודרני, ליטאי וכו' וכו'). עבורם, כל לקוח הוא אתגר ייחודי, והפתרון נבנה בשילוב של קריאייטיב נועז, על גבול החוצפן, אסטרטגיה חכמה וטכנולוגיה מתקדמת.
"המגזר החרדי עבר שינוי דרמטי בעשור האחרון", אומרים באקספנדו. "כיום אי אפשר להסתפק במודעות מודפסות או בקמפיינים גנריים. קהל היעד מצפה למסרים מדויקים, ערך מוסף, והבנה אמיתית של אורח החיים והצרכים שלו, בדיוק לשם כך אנחנו כאן."
לקוחות שמבינים את השינוי, ובוחרים נכון
למרות ש-Expando קם רק לאחרונה, כבר היום הוא מנהל קמפיינים עבור החברות הגדולות במשק, סמלת, סקיוול, מינליין, כלמוביל, סונול גז, ביוטקייר, אופרייט ליס, מטרו מוטור, מגדל ביטוח, גינדי החזקות, קנדה ישראל, גרופית, קבוצת לובינסקי ועוד. כולן בחרו ב-Expando כדי להתחבר לקהל החרדי הרלוונטי של היום, בצורה אותנטית, יעילה ומדויקת.
ככה אנחנו עובדים
זה תמיד מתחיל בקפה, וממשיך בתהליך סדור:
-
ניתוח חולשות החשיפה של המותג
-
מחקר עומק על קהלי היעד
-
בניית אסטרטגיית מדיה מותאמת
-
הפקה קריאייטיבית שפוגעת בול במטרה
-
ומעקב צמוד עד התוצאה, עם חיוך (ושיחת תודה).
בלי סיסמאות, עם הרבה תכל'ס
Expando לא מאמינים בקיצורי דרך. כל קמפיין הוא עבודה מדויקת, ממוקדת ובלתי מתפשרת, והכול מתוך הבנה עמוקה של השטח, של הקהל, ושל מה באמת עובד.
אז אם אתם מחפשים משרד פרסום שמבין את המגזר החרדי של 2025, לא רק מדבר אליו, אלא מדבר מתוכו, הגעתם למקום הנכון. Expando, החרדים החדשים(!), השיווק החדש.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים