לאחר שאמש (שני) משפחת לוי עדכנה כי בן שלישי שלה נפצע במלחמה הנוכחית, כעת היא מעדכנת על מצבו הרפואי.
"בוקר טוב לכל ידידינו האהובים! אלקנה יצא אמש מחדר ניתוח, הוא כעת בטיפול נמרץ, באופן יזום הוא מורדם ומונשם. אלקנה עם שתי פגיעות גפיים, רגל אחת עם כריתה מעל הברך, רגל נוספת עם כריתה מתחת לברך.
בנוסף רסיס פגע לו בעין שמאל, הרסיס הוצא ובעז”ה העין תתחיל תהליכים. לאלקנה דרך ארוכה ואנחנו מאמינים בו ובסיועו דשמאיא שנזכה לשובו. נבקש מכולם להמשיך להתפלל לרפואתו -אלקנה בן אורית. ה’ עוז לעמו ייתן ה’ יברך את עמו בשלום, משפחת לוי".
עוד באותו נושא
התפללו לרפואתו: הבן השלישי במשפחה נפצע קשהחדשות סרוגים






תגובות
תבורך מפי עליון. רפואה שלמה והחלמה מהירה לאלקנה בן אורית בתוך שאר חולי ופצועי ישראל.
כמה כאב כמה כאב איזה חיילים גיבורים זכינו. החלמה מהירה כמה שיותר מהר תודה לכם על כל ההקרבה
נשמה, מסכן שלנו!!!! מחזיקים לו אצבעות ומתפללים להחלמתו המלאה ולזיו חיוך על פניו ונחת להורים!!!!!!! כפרות על הילדים שלכם!!!
שתשרף עזה כמה נשלם עוד??????