ח"כ נעמה לזימי כינתה היום (שני) את ח"כ טלי גוטליב במליאת הכנסת "מלאכית של אנסים". היא המשיכה ואמרה: "היא מייצגת אנסים, ביזיון".
בתגובה התעוררה סערה במליאה, ח"כ גוטליב השיבה לה בצעקות ויו"ר ישיבת המליאה ח"כ מילביצקי, קרא למשמר הכנסת להוריד אותה מהדוכן בטענה לביזוי התקנון. צפו.

X2Twitter.com_Hcs3iKpVFItlXdo0_270p| צילום: צילום: ערוץ הכנסת
תגובות
ברור שח"כ מלביצקי יצדיק את טלי גוטליב, היא אולי תוכל לעזור לו, אם ימצא, שאכן, אנס ואיים. זו הרמה של הח"כיםההזויים ביותר במדינה