חדשות

דובר צה"ל לתושבי צפון הרצועה: "אל תחשבו לחזור"

דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הזהיר האת תושבי צפון הרצועה שלא לחזור לבתיהם: "צה"ל פועל באזורים אלה בכוח כבד מאוד. למען בטיחותכם, התנועה לאזורים אלה אסורה."

דובר צה"ל לתושבי צפון הרצועה: "אל תחשבו לחזור"
צילום: צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הזהיר היום (ראשון) את תושבי צפון הרצועה שלא לחזור לבתיהם: "האזורים שהוזכרו הם אזורי לחימה מסוכנים! צה"ל פועל באזורים אלה בכוח כבד מאוד. למען בטיחותכם, התנועה לאזורים אלה אסורה."

דבריו המלאים: "אזהרה דחופה לכל מי שחזר או מתכוון לחזור לאזורי בית לאהיה, ג'באליה, בית חנון, שוג'עיה, דראג', העיר העתיקה, אל-תופה, אל-זייתון ושכונותיהם. האזורים שהוזכרו הם אזורי לחימה מסוכנים! צה"ל פועל באזורים אלה בכוח כבד מאוד. למען בטיחותכם, התנועה לאזורים אלה אסורה".

דיר אל בלח על הכוונת: דובר צה"ל בהודעת פינוי חריגה

מוקדם יותר היום לראשונה מתחילת המלחמה: דובר צה״ל בערבית, אל״ם אביחי אדרעי, בהתרעת פינוי לתושבי שכונת דיר אל בלח ברצועת עזה: "לכל הנוכחים באזור הדרום-מערבי של דיר אל בלח, בבלוקים 130, 132-134, 136-139, 2351, כולל הנוכחים בתוך האוהלים באזור".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
1
דן
21.07.25

היום כולם יודעים - מטרת המלחמה היא נקמה וכיבוש. זה פשוט פשע ולא - פשעי ה7.10 לא מצדיקים אותו. פשעי המלחמה שישראל מבצעת בכולנו יתנקמו בכולנו והכל בשם הטרללת המשיחית של הכהאניסטים שמהווים מיעוט זניח של משוגעים שגוררים את כולנו לתהום