בסדרה הדוקומנטרית על ענק הכדורגל ערן זהבי שעלה ב-yes, הוא נשאל מה דעתו על ראש הממשלה בנימין נתניהו. תחילה הוא היסס, ואז הוא אמר: "אני אוהב אותו".
ינון מגל התייחס לכך וכתב: "אפילו אדם חזק ומפורסם כמו ערן זהבי מפחד לומר שהוא אוהב את נתניהו". גולשים רבים התייחס לכך וכתבו כי אם הם מגוש הימין ומפחדים לומר את דעתם האמיתית: "ברור. אם עולה הנושא עם קולגות, אני נמנע מלומר שביבי מלך.
מקסימום אומר שאני שונא את כולם. בצד השני יש אנשים נקמנים מאוד. זו גם הסיבה שהם תמיד בהלם מתוצאות הבחירות, בסביבתם הם לא מכירים תומכי נתניהו. לכאורה".
פרקליט המדינה לשעבר מטיל פצצה: "הם מפחדים מנתניהו"
תגובות
זהבי ואואו. מרוקאי שמת לרדת לביבי. מה חדש? הם סוג של ערבים שצריכים מלך לבן. מירי רגב הסיברה: "אנחנו אוהבים לבן בראש" קולולו לכם ערבים.