חדשות

באלימות כלפי צה"ל: מאות ישראלים חצו את הגבול לסוריה

עשרות אזרחים ישראלים חצו את הגדר בין סוריה לישראל באזור מג'דל שמס תוך שהפעילו אלימות כלפי כוחות צה"ל. הכוחות ממשיכים לפעול על מנת להחזיר את האזרחים לשטח ישראל

באלימות כלפי צה"ל: מאות ישראלים חצו את הגבול לסוריה
צילום: (צילום: דו"צ)

הפסקת האש בין ישראל לסוריה מתעררת. בצה"ל מדווחים כי כוחות צה״ל ומג"ב פעלו במהלך הלילה (ש׳) לפיזור התקהלות אלימה של עשרות אזרחים ישראלים במרחב הגבול עם סוריה. לאחר ההתקהלות, האזרחים חצו את גדר הגבול לתוך שטח סוריה במרחב מג׳דל שמס תוך שהפעילו אלימות כלפי הכוחות.

693de11a-849b-480c-b2dc-d712f0f6f2ef
693de11a-849b-480c-b2dc-d712f0f6f2ef| צילום: (צילום: דו"צ)

עוד נמסר כי צה״ל רואה בחומרה רבה כל אלימות כלפי משרתיו וכוחות הביטחון, ומדגיש כי מעבר הגדר לסוריה מהווה עבירה פלילית ומסכן את הציבור ואת כוחות צה"ל.

(דו"צ)

עם זאת, הכוחות ממשיכים לפעול על מנת להחזיר בבטחה את האזרחים שחצו את הגבול.

(דו"צ)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

7
6
רוני
19.07.25

למה צהל מתמהמה בתגובה, החברה של ג'ולאני טובחים בדרוזים גם עכשיו!!