חדשות המגזר

אל תפספסו: הנאום העוצמתי של ראש אכ"א בר כליפא

ראש אכ"א האלוף דדו בר כליפא נשאר הערב נאום עוצמתי והזכיר כי "אחרי 'עם כלביא' העוצמה האמיתית שלה אנו נדרשים היא "וכארי יתנשא": לא הקימה הראשונה, כי אם קימה אחר קימה"

האלוף דדו בר כליפא
האלוף דדו בר כליפא | צילום: דו"צ

ראש אכ״א האלוף דדו בר כליפא נשא הערב (ד') נאום עוצמתי בטקס הסיום של הפנימייה הצבאית הסרוגה ״אור עציון״.

״השבת קראנו "הן עם כּלביא יקום" ולא לשכוח את ההמשך "וכארי יתנשא" – כלביא יקום זה קימה ראשונה ויש בה אתגר גדול – לקום מתוך השפל שהיינו בו בשבעה באוקטובר ולהילחם, יש בזה עוצמה אדירה.

דדו בר כליפא
דדו בר כליפא| צילום: נאום כארי יתנשא של האלוף בר כליפא

אך העוצמה האמיתית שלה אנו נדרשים היא "וכארי יתנשא": לא הקימה הראשונה, כי אם קימה אחר קימה, הכוח של לאחר הכוח, הכוח אחרי שנתיים של מלחמה, קימה אחר קימה, כּארי יתנשא. ובאותה פרשה קראנו שיש רק תנאי אחד שאפשר לקיים בו "כּארי יתנשא" – להיות עם אחד״.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
זואולוג
17.07.25

בולשיט.אצל 'עם כלביא' אמיתי אין 50% משתמטים. צ"ל 'עם כארנב'.